Project X feest voor senioren

  • Frederik D

    Geachte medesenioren,

    Zullen wij ook een project X feest houden en aldus de openbare orde verstoren?

    In Haren is er een man van 84 zwaar mishandeld door de lieve jeugd. Laten wij, ouderen, een meisje van 14 zwaar molesteren. En laten wij ons misdragen in uitgaansgelegenheden waar de jeugd komt.

    Ik kan niet twitteren, facebooken en dergelijke. Dus anderen moeten maar het bericht verspreiden dat er een project X feest voor senioren komt (zodat ik mijn handen in onschuld kan wassen).

    Uiteraard plannen we ons feest op een zondagochtend in een buurt waar de lieve jeugd na een avondje stappen ligt te ronken. We zullen ze uit hun nest schreeuwen !!!

    Wat zij kunnen, kunnen wij ook. Leve de stompzinnige overlast. En we gaan heel veel spul van die jongeren vernielen.

  • axel

    Heb je teveel gedronken of zo, nooit kwaad met kwaad vergelden heb ik altijd geleerd.

    En zeker nooit oproepen tot geweld, komt er nu zeker een regeltje dat het een grapje was nou dat is dan eenzelfde soort grapje als dat je op het vliegveld zegt dat je een bom in je tas hebt. Wordt echt zwaar gestraft dus nooit meer doen graag.

    Niet leuk. (td) :D

  • Itheka

    Ik vind het juist een heel goed plan! En als iemand anders het wil organiseren doe ik beslist mee!

  • Frederik D

    De ironie druipt ervan af. :)

  • Itheka

    (:D

  • Frederik D

    Zo hoort dat.

    We komen bij elkaar. En dan? Dan gaan we omdat we niets bij elkaar hebben te zoeken, andermans boel slopen. Leuk, joh !!! Vernielen.

    We kunnen ook als we bij elkaar zijn, de boel voor anderen opruimen. Zijn we ook bezig. En daar gaat het om.

    :)

  • johan

    Het kan ook anders :D

    http://www.speld.nl/2011/06/22/massale-vechtpartij-ontaardt-in-tros-muziekfeest-op-het-plein/

  • Frederik D

    Schande. Een prachtige geplande burgeroorlog smoorde in een keurig muziekfeestje. Lynchen die handel. Wat? Laten ze verplicht zo'n domme knokfilm bekijken. Dan piepen ze wel anders.

  • Otis

    :)