Yvon Jaspers

  • Frederik D

    Yvon Jaspers is het huppeltrutje dat “Boer zoekt vrouw” presenteert.

    Toen de DSB bank van Scheringa omviel, zat mevrouw Jaspers in een kletsprogramma onbeschoft en onnozel te kletsen tegen Pieter Lakeman. Zeer genant. Ik stuurde een email naar de KRO, de omroep van mevrouw Jaspers, en vroeg daarin dringend of de KRO mevrouw Jaspers wou verbieden om voortaan nog deel te nemen aan kletsprogramma's.

    De KRO antwoordde mij dat ze Yvon Jaspers niets konden verbieden.

    Nu echter heeft de KRO Yvon Jaspers verboden om deel te nemen aan “De wereld draait door”.

    Kortom, de KRO zegt maar wat en doet maar wat. Volstrekt onbetrouwbaar.

  • Channah

    .

  • Frederik D

    Af en toe een klaagmail sturen geeft lering en vermaak. :)

  • johan

    Doe als ik. Geniet van de mooie dingen van dit land en laat de rest links liggen.

  • Channah

    .

  • Otis

    (tu)

  • Frederik D

    Dat noemde ik creatief TV kijken. Mijn familie ergerde zich aan zulk kijkgedrag.

    - Hoofdstad van Italië. Vier letters. U heeft de eerste drie letters. R O M.

    - Madrid?

  • Frederik D

    KLaagmails zijn mooie dingen. Zeker als men zich tegenspreekt.

  • axel

    Ik vind het een leuke spontane meid, een verademing op tv. En dat ze niet meer bij de DWDD mag opdraven is toch logisch, ze spotten daar elke keer met Boer zoekt vrouw. Andersom zou het toch ook problemen geven. :D

  • Otis

    axel Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik vind het een leuke spontane meid, een

    > verademing op tv. En dat ze niet meer bij de DWDD

    > mag opdraven is toch logisch, ze spotten daar elke

    > keer met Boer zoekt vrouw. Andersom zou het toch

    > ook problemen geven. :D

    Juist! Maar als je een ouwe zuurpruim bent zoals ……. nee ik noem geen namen, dan kun je niet tegen zoveel gezelligheid.:D