Jaarlijkse griepprik.

  • axel

    Ja hoor hij is binnen de oproep voor de jaarlijkse griepprik bestemd voor mensen van 60 jaar en ouder, en mensen van alle leeftijden met hart- en vaatziekten, longziekten, diabetes, nieraandoeningen en mensen met weinig afweer.

    Als je de griepprik hebt gehad, is de kans dat je griep krijgt kleiner en als je het krijgt wordt je minder ernstig ziek, aldus mijn huisarts.

    De prik is nog steeds gratis. (tu)

  • Channah

    .

  • Sietse 45

    Mee eens geen griepprik.

  • johan

    Er is veel discussie over de effectiviteit van de griepprik. Wie gezond is kan een griepje zelf wel aan.

  • Sietse 45

    Heb die griepprik voor heen wel genomen maar dat kwam ook door bepaalde omstandigheden

    die risicovol waren.

  • Channah

    .

  • Channah

    .

  • johan

    Tussen 1 uur en kwart over 1 zijn de prikborden onmogelijk. Blijkbaar zijn er dan dagelijkse werkzaamheden.

    Je hebt gelijk wat betreft mijn woordkeuze. Ja, dat is dat verkleinen van alles. Een baantje, een huisje etc.

    Een griep is te genezen voor wie verder gezond is.

  • axel

    johan Schreef:

    ——————————————————-

    > Tussen 1 uur en kwart over 1 zijn de prikborden

    > onmogelijk. Blijkbaar zijn er dan dagelijkse

    > werkzaamheden.

    Gelukkig heb je daar om deze tijd nooit last van.

    Vooal de regel van mijn huisarts voor als je het krijgt heb je er minder last van vind ik belangrijk.

    Er komen die dag trouwens iets van 500 mensen bij die arme man een prikje halen, er staat een heel team klaar om te helpen prikken, zelfs de receptioniste doet er aan mee. ;)

  • appie

    Veel mensen zeggen dat griep hebben als ze wat hoesten en snotterig zijn en wat hoofdpijn hebben die zijn dus gewoon wat verkouden daar is de griepprik niet voor,die is er voor agressieve vormen van griep als je dagen hoge koorts en zware hoofd pijn hebt en bijna of totaal niet eten kunt .

    Er zijn dan mensen met aandoeningen die de behanding tegen de griep niet aankunnen en daarom de griepprik krijgen

    Appie