ook voor hier is het straks voorbij

  • janny1

    Einde van het prikbord is nabij!

    Gepost door: **Loesje!** ()

    Datum: 15 juli 2014 10:52

    Vanaf 1 september worden alle prikborden door Startpagina op “read only” gezet. Er kan dan dus niets meer geplaatst worden, alleen terug gelezen.

    Ik kan het omzetten naar een forum, maar het prikbord zoals jullie het nu kennen, gaat dus verdwijnen.

    Is er behoefte aan een forum om contact te onderhouden met elkaar, of zeggen jullie “het is mooi geweest, das war einmal, stekker eruit en klaar”?

    Hoor het graag!

    Ps: mijn mening: stekker eruit. Een forum werkt beel anders en minder prettig dan een prikbord. Bovendien is het al tijden super stil hier en is er nog maar een klein select groepje over dat hier prikt. Ik denk dat het kleine groepje prikkers elkaar ook via mail, app of Facebook weet te vinden?

    :(

  • axel

    (tu)

  • erik

    Wij zitten op “ons” prikbord met hetzelfde probleem. Forum nieuwe stijl, zoals hier te zien, houdt bepaald niet over!

    https://politie.startpagina.nl/forum/37/

  • axel

    Het Pattaya forum is ook al in werking naast hun oude prikbord, ik vind het er best aardig uitzien alleen jammer dat je de kop nog niet kan veranderen maar ja alles is in een opbouwfase zegt Sanoma zelf en dat is natuurlijk ook zo.

    https://pattaya.startpagina.nl/forum/188/

  • Boris

    Wat vind je er aardig uitzien dan? Ik vind het helemaal niks. Het is kaal en steriel.

  • axel

    Door die avatars wordt het ietwat opgevrolijkt maar ik mis de achtergrondkleuren. Ja voor mij had het ook niet gehoeven, maar verder vind ik het wel o.k. Toen de dagbladen op een kleiner formaat verschenen vond ik het ook vreemd en nu wil ik niet anders zelfs de Telegraaf gaat nu per oktober over in klein formaat. Natuurlijk alles is even wennen.

  • Sietse 45

    Boris Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat vind je er aardig uitzien dan? Ik vind het

    > helemaal niks. Het is kaal en steriel.

    Ben ik helemaal met je eens vind het niks,

    is dan ook over en sluiten.;)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Hoi , Ik heb het vermoeden dat straks er niet veel meer prikken op de nieuwe borden . ik ben al op een bord en was uitgelogd moest veel moeite doen om weer in te loggen . Denk zo dat het prikgebeuren ten einde is .

    Maar er is genoeg dingen in de wereld . ik zie wel hoe het gaat… Anders is het afgelopen en uit.

  • axel

    Je moet gewoon niet uitloggen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Dat had ik niet gedaan Axel . ik kan nu wel op het politiebord . En dat bord dat jij aangaf weer niet dat nieuwe bord . Zou je misschien op elk bord dan in moeten loggen . ?