Krijgen we straks smartphonevrije straten?

  • axel

    Er werd in Amerika een experiment gedaan met smartphonevrije straten of gedeeltes omdat mensen ook hier soms tegen elkaar opbotsen. Misschien iets voor Nederland?

    http://www.express.be/joker/?action=view&cat=platdujour&item=krijgen-we-na-de-autovrije-nu-ook-de-smartphonevrije-straat&language=nl&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

  • Sietse 45

    Daar zouden de straten van op knappen,

    en dan ook direct de fietsers een dikke bekeuring die zitten te klooien met zo´n ding.

  • ¥ Lotje ­­¥

    JA van mij mag het . Fietsers ook . rijden gewoon met losse handen . zitten hardop te praten .

    hahahah . van de week moest ik lachen ……. Er was een fiets die zat te telefoneren op haar fiets , Er liepen daar een paar gasten( ja volwassen mannen van een jaar of 40} op de stoep . Die begonnen in eens hardop te zingen hahaaha :D Die griet verschrok denk ik . Die mannen gelijk zeggend . ja jij belt en wij zingen .. ik liep te lachen want ik liep achter hun . Die ene zei tegen me . ja overal bellen ze en als je eens zingt dan vinden ze het gek . nou deed ik dat wel even om te kijken hoe ze zou reageren hoor zei hij . Die mannen moesten ook wel lachen …:D

  • Sietse 45

    Ik heb nog nooit een fiets op een fiets zien telefoneren :D

    maar goed ik snap wat je bedoeld.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja joh een griet op een fiets .

  • Channah

    Ik heb sowieso nog nooit een fiets zien telefoneren! :D

  • Nicole

    ¥ Lotje ­­¥ Schreef:

    ——————————————————-

    > JA van mij mag het . Fietsers ook . rijden gewoon

    > met losse handen . zitten hardop te praten .

    >

    > hahahah . van de week moest ik lachen ……. Er

    > was een fiets die zat te telefoneren op haar fiets

    Dat lijkt me nou zo bijzonder om dat eens mee te maken. Had nou je mobieltje maar bij je gehad, had je er een foto van kunnen maken.

  • Sietse 45

    >:D<

  • Nicole

    :)-D