loopfiets voor oudere

  • narda

    Beste mensen,

    langs deze weg wil ik graag vragen of er iemand ervaring heeft met een loopfiets?

    helaas kan ik door slechte voeten steeds moeilijker lopen, terwijl ik juist moet bewegen,ik heb al een rollator maar dat verbeterd niet echt mijn lopen,omdat mijn voetzolen niet goed zijn,dus ik dacht aan een loopfiets dan hoef ik niet zo veel druk op mijn voeten te doen.en ik kan toch de hond uitlaten en wandelen met man en hond,nu maar een paar meter en dan krijg ik erg veel pijn.

    Of zijn er mensen die zo'n fiets hebben en die niet meer gebruiken ? ik zou hem dan graag overnemen of proberen of het wat voor me is .

    bedankt voor Uw belangstelling ik kijk uit naar Uw ervaring

    met vriendelijke groet narda

  • smurfke

    Ik zie hier in de buurt wel eens een meneer die een gewone fiets heeft omgebouwd tot een loopfiets. Het is waarschijnlijk een kleine maat damesfiets waarvan de trappers zijn afgehaald, en het zadel staat lager. Misschien is het een idee om er op deze manier achter te komen of een loopfiets iets voor u is. Deze man, zie ik er al jaren regelmatig op rijden. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

  • ¥ Lotje ­­¥

    (tu)

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik zie hier ook wel eens een vrouw met een loopfiets . Je zou misschien ook bij een fietsen winkel eens kunnen vragen, en als ze daar er een hebben om te vragen of je het even mag proberen . …