Hebben jullie dat ook?

  • axel

    Ik heb Adblock geinstalleerd om een reclamevrij internet, dus zonder die zenuwachtige knipperende reclameblokjes rechts en onder in het beeld. Nu hebben ze wat nieuws verzonnen dankzij Atuzi, klik bijv. maar eens op Telegraaf.nl of Joop.nl dwars door het beeld heen komt nu die reclame, ja je kan het wel wegklikken gelukkig. Oh ja die site's willen natuurlijk ook wat verdienen, wat dom dat ik daar niet aan gedacht heb. ;)

  • axel

    Kennelijk heeft er niemand last van maar ik heb het gelukkig zojuist eraf kunnen gooien, je moet op het rechtericoontje klikken en dan kan je het zelf instellen hoe vaak je het wil zien of helemaal niet, het wijst zichzelf. Het gaat om Nederlandse reclame maar de voertaal van het blokkeren is Engels.

  • CU

    Ik heb er geen last van, klik het waar nodig weg zonder het te lezen. Dat die adverteerders niet beter weten.

  • axel

    Ik ben er nog niet vanaf dus ik denk dat ik hem even uit moet doen of dat ze het morgen pas laten ingaan.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik heb er geen last van dus Axel ik zet er niks op . Als dat gekke ding het goed doet blijf ik er af.:D

  • ¥ Lotje ­­¥

    Als je iets geïnstalleerd hebt , moet je in je bestand. En dan kan je het daar eraf halen en is dat wat je er opgezet hebt er weer af.

  • axel

    Het is een virus:

    http://www.pcrisk.nl/verwijderingsrichtlijnen/7501-atuzi-ads

  • ¥ Lotje ­­¥

    ja. Had er dan afgebleven :D;)

  • Channah

    Dus jij installeert zomaar programmaatjes zonder een goede virusscanner geïnstalleerd te hebben?

  • axel

    Ik heb een gratis AVAST dus dat is toch een goede maar misschien hebben ze liever dat ik een betaalde neem. B)