Uw stem laten horen in de wetenschap én daarbij een van de Bijenkorf-cadeaubonnen winnen?

Mijn naam is Pauline Wagenaar en op dit moment volg ik de master Human Resource en Career Management binnen de Arbeids- en Organisatie Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Om af te studeren doe ik onderzoek naar belevingen op de werkvloer, waarvoor ik deelnemers nodig heb die zich in de leeftijdscategorie 55 jaar of ouder bevinden en minstens 12 uur per week werken. Voor dit onderzoek zijn veel participanten nodig, dus daarom schakel ik uw hulp in als lezer van dit forum.

Door mijn vragenlijst in te vullen draagt u niet alleen uw steentje bij aan de wetenschap (op de werkvloer), ook maakt u kans op een van de cadeaubonnen van de Bijenkorf t.w.v. 25 euro. Bij interesse kunt u naderhand de uitkomsten van mijn onderzoek ontvangen.

Wilt u mij helpen? Klik dan op de onderstaande link die u doorstuurt naar een vragenlijst van ongeveer 10 tot 15 minuten. De antwoorden zullen volledig anoniem blijven. U zou mij (en de wetenschap) hiermee enorm helpen! Bij voorbaat dank!

https://nlpsych.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_0GmHNn25MxTFn7L