je word er toch gek van ...

  • Lotje

    Je zie door de bomen het bos niet meer . weer een nieuwe zenderSBS komt met nieuwe tv-zenderUpdate: zondag 28 sep 2014, 03:15 SBS komt definitief met een nieuwe televisiezender. Begin volgend jaar wordt SBS 9 gelanceerd, een zender met een vrouwelijk profiel die vooral films en series gaat uitzenden.Volgens programmabaas Van Westerloo komt SBS 9 bij alle kabelmaatschappijen in het basispakket. De zender richt zich op “een licht vrouwelijke” doelgroep, maar is volgens Van Westerloo voor iedereen die van films en series houdt. Er zijn geen plannen om programma's speciaal voor SBS 9 te maken.Eind vorig jaar kondigde SBS al aan met een vierde zender te komen, naast SBS 6, Net 5 en Veronica.

    bron NOS

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ik kijk dan op 1-2-3- RTL 4  op 6 en op 12 ,das (12 dus )omroep brabant .  Soms op natuurfilm  . dat is op…….. dat weet ik niet zo gauw dan flipper ik even met de afstandbediening Dus  6 a 7 zenders. Is maar net wat er komt.De rest mogen ze cadeau krijgen

    Gisteren op 3 zowat heel de avond  Andre Hazes :jkr: 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ik luistert ook nieuws op de radio .  ook nieuws op t.v 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    1. test

    2. test

    3.  

    • test

    Post is bewerkt op sep 28, 2014, 7:40 p.m. door Lotje

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ow ja de duitse t.v kijken wij ook af en toe naar dat muziek programma.

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    Dan heb ik nog 2000 CD,s hahah  daar ik van wil via een rommelmarkt  hahah . Dus nog muziek zat 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    AXEl ik kon jou bericht niet meer lezen .   je kan op de oude forums niet prive meer .

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ja die borden kan je vergeten . maar prive moet ook hier toch kunnen …….

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ow op de oude ga nu weer wel prive . hahaha wat een gehannes toch allemaal . Dat startpagina er af blijft als alles gewoon loopt met die oude borden . vraag me nog steeds af waarom die nieuwe .

    achter de wolken schijnt altijd de zon