ik heb alles overleefd

  • Lotje

    Als je nog weet dat Twix eerst Raider heette, niemand ADHD had maar gewoon lastig was, je met moeders lepel groot bent geworden, je fietste zonder helm, dat je een draai om je oren kreeg als je stout was geweest, televisie nog bestond uit Nederland 1 en 2, er geen afstandbediening was, je cassettebandjes met potloden vooruit gespoeld hebt, met een casetterecorder paraat zat om een Top 40 liedje van de radio op te nemen, zondags de winkels dicht waren, je niet gevraagd werd tijdens het bellen “waar ben je?” aangezien je gewoon thuis was omdat je geen mobieltje had, de hele dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn (als de lantarenpalen aan gingen), je gewoon fikkie kon stoken, de disco open was van 21 uur tot 2 uur, in een auto hebt gezeten zonder gordels achterin en zonder airbags, er nog geen drankwet was voor het rijden, je een 45 of 33 toeren plaat op je platenspeler legde, het verschil tussen VHS, Video2000 en Betamax kende, een mail in de brievenbus bus deed en dan wachten op antwoord, een fax verstuurde, een heel gesneden brood ging kopen voor fl 1,50, je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met een kabel, de inlichtingendienst toen 008 was, als Commodore 64, V2000 en Atari je wat zegt, je nog een filmrolletje in je fototoestel moest doen en je fototoestel moest doordraaien na het maken van een foto, een bromfiets nog met trappers was en je met een walkman rondliep, je nog mocht roken in het ziekenhuis en in de film, deel dit dan op je prikbord om te bewijzen dat je alles gewoon overleefd hebt!

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ja en exota komt ook weer terug of is al terug . Dat is  ook limonade , daar deden wij als kind wel eens suiker bij en dat bruiste dan  haha

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ik ook die vieze nog wel bleee en dan gauw een beetje suiker er achter aan

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ja AXEL is crossposten . maar geen hond bijna die de forums nog lezen . so what;) 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ;) vroeg naar bed . … en veel kindertjes maken

    Wat is er nu weer met startpagina??? zoeken in zo,n balkje . dat men er afblijf als iets goed doet.(6) 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    haha ja die ook . zo ben weer ingelogd. en ja Axel zo heb het forum af en toe kuren . of ik dat ik alles uitprobeerd kan ook natuurlijk maar pffft ben weer ingelogd wat een gedoe keer op keer met die nieuwe forums .,_, 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • Lotje

    ik moet ook op elke forum inloggen . wat een gezeik allemaal . 

    En appie . Brabant is ideaal hahah .  ja af en toe dan >..lol. tis overal wat of overal niks ||| 

    achter de wolken schijnt altijd de zon

  • ReneThai

    Axel , je kent me persoonlijk ( Pattaya Startpagina ) en je  hebt mijn emailadres , waarom mail je me niet . Ik heb regelmatig , en de laatste weken bijna dagelijks , contact met Sanoma.

    Als je mailt wat de problemen zijn , het liefst met screenshots, kan ik dat doorgeven.

    Ook ik heb problemen met de startpagina's en forums , en meld dit aan Sanoma ,maar aan de reacties van Sanoma te zien lijk ik wel de enige die problemen ondervind en ook daadwerkelijk meld.

    Mailen naar Sanoma kan je zelf ook , en anderen uiteraard ook  , het email adres staat op iedere startpagina , rechts onderaan , “contact met Sanoma”

  • ReneThai

    Douce  , er is een beheerders forum maar daar zie ik geen foutmeldingen .Er is regelmatig beheerdersoverleg . Volgens Sanoma komen er ook weinig klachten binnen vandaar mijn oproep om via de “contact met Sanoma” knop je problemen te melden.

    De piespaal wordt en ben ik niet bij Sanoma want ik krijg altijd snel een reactie dat mijn meldingen gewaardeerd worden .

    Eergisteren dacht men het probleem van de foutmeldingen gevonden te hebben en ik kreeg een mail met de vraag of het nu allemaal beter was .Helaas  was dat niet zo……………….