Grietje

• johan

Opnieuw dan.

Facebook weigert haar instellingen te veranderen zodat het duidelijker wordt of iets privé is of niet. Het blijft dus goed uitkijken wat je doet. Wat dat betreft is Hyves een stuk helderder in gebruik. Misschien dat men Facebook aansprakelijk kan stellen voor dit soort situaties. Haren is niet het eerste incident; in het buitenland is dit vaker gebeurd

• Channah

.

• axel

Dat “grietje” is 16 jaar en dan ben je toch niet echt een kind meer lijkt me dus ze had best wel beter moeten weten. :)

• Channah

.

• johan

Ik vind dat jullie wel erg hard oordelen over een meisje die iets heeft vergeten aan te vinken.

• Otis

Nou, zeg dat!

• Otis

Je weet precies hoe het wel en niet moet, zelf geen kinderen zeker?

• Channah

.

• johan

En zowel die ouders als de dochter kunnen bedenken dat als je vergeet iets aan te vinken er een horde van drieduizend dronken jongeren en studenten op het feestje afkomen om je dorp af te breken? Het spijt me, maar de meeste mensen gaan nog altijd uit van een normale wereld. Zoiets wat er in Haren gebeurt verzin je niet. Daar sta je niet bij stil dat zoiets kan gebeuren. Nu wel natuurlijk, maar dat is achteraf.

De ware schuldigen zijn die figuren die op het feest afkwamen om herrie te schoppen.

• Channah

.