Grietje

• axel

Er is gewoon een oorlog gaande tussen de oude en de nieuwe media. :D

• johan

Het is naieviteit van een beschermd opgegroeid meisje, zo komt het bij mij over. Vervolgens zijn er anderen die er mee op de loop zijn gegaan, zoals hier boven al aangegeven. Volgens de Volkskrant waren er op de radio ook DJ's die opriepen naar Haren te gaan. Naief en dom, maar niet kwaadaardig.

• johan

Dit schreef ik eerder;

En zowel die ouders als de dochter kunnen bedenken dat als je vergeet iets aan te vinken er een horde van drieduizend dronken jongeren en studenten op het feestje afkomen om je dorp af te breken? Het spijt me, maar de meeste mensen gaan nog altijd uit van een normale wereld. Zoiets wat er in Haren gebeurt verzin je niet. Daar sta je niet bij stil dat zoiets kan gebeuren. Nu wel natuurlijk, maar dat is achteraf.

Wie verwachtte zoiets in het slaperige Haren? De vorige keer dat zoiets gebeurde was in Berlijn, een grote stad waar mensen dicht op elkaar zitten.

• Channah

.

• johan

Wat mij opvalt is dat je zo boos bent en blijft op dat meisje . Buitenproportioneel. Ze is al genoeg gestraft nu, als ze al straf zou verdienen.

• Boris

Helemaal mee eens.

• Channah

.

• Boris

http://www.bbrussen.nl/2012/09/26/vara-weblog-joop-nl-claimt-onterecht-scoop/

• Otis

Ja, onbegrijpelijk.

• Channah

.