Ouderenbonden

• axel

Soms zou het wel eens nodig zijn zoals vele ouderen die straks in 2013 (?) vanuit de VUT overgaan naar de AOW en ik dacht iets van 2,5 maand totaal geen inkomsten hebben. Deze zaak kwam afgelopen zaterdag in KASSA. B)

• Channah

.

• Channah

.

• smurfke

Dat vind ik echt een breder maatschappelijk probleem, waar veel mensen nu en in de toekomst , op een of andere manier mee te maken krijgen. Dat moet snel en acceptabel worden opgelost. We leven toch niet in een “ieder voor zich” maatschappij, met een mentaliteit van “wie dan leeft, wie dan zorgt” en jeej, heb jij even pech zeg.

Dat zou de politiek misschien wel goed uitkomen als we ons zo zouden opstellen. Natuurlijk kunnen ouderenbonden nu een vuist maken in dit soort zaken, maar dit is niet een probleem van alleen ouderen. Met nog een beetje meer pech rond allerlei geldzaken die spelen op dit moment, zullen meer problemen volgen. Oa rond de AOW en de pensioenen, en daar hoort iedereen zich sterk voor te maken, niet alleen de ouderen van nu, maar ook de ouderen van de toekomst. Tenslotte hopen we allemaal prettig ouder te worden, tenminste, de meesten wel denk ik. :)

• Channah

.

• CU

Meer dan de helft van de Nederlanders vinden het prima dat de AOW wat later ingaat. Ze hebben immers VVD en PvdA gestemd.

• axel

Onzin, dit heeft toch niemand zien aankomen? :S

• Channah

.

• CU

Onzin of niet, maar ik lach me te pletter om de PvdA en VVD stemmers vanwege één of andere strategie. Nu, ze krijgen de strategie over zich uitgegoten. En een lol dat ik heb. Tot aan hun dood weten ze nu wat strategie uithaalt in plaats van te stemmen zoals hun geweten zegt te moeten doen.

Het geld naart de Grieken zit er aan te komen , en het geld voor onze zieken verdampt.

Zonder afdrachten aan Europa hadden we nu een begrotingsoverschot.

• Sietse 45

Channah Schreef:

——————————————————-

> Het volk kiest fe regering die het wil, zoals ik

> in mijn vorige bericht al zei.

Het is net als gokken:D