Yvon Jaspers

• johan

Veel van de veelzijdigheid is ook veel van hetzelfde in verschillende jasjes.

Toch hangt hier in dit land een sfeer van eieren lopen. Wat mag je wel zeggen en wat niet?

Bij iedere opmerking die je maakt is er wel een belangenvereniging die zich beledigd voelt.

En waarom werd mijn eurosceptische tekst op een Hyvesforum na een paar uur al verwijderd?

• johan

De wereld houdt niet op bij Nietzsche. Dan heb ik liever iemand als Robert Hughes. Kwestie van persoonlijke voorkeur.

• axel

Bren je op wereldreis? :S (:D

• johan

Ik zou een bezoekje aan een supermarkt in Rees geen wereldreis willen noemen :)

• axel

Voor jou niet maar voor mij wel. Ik dacht dat Nederland goedkoper was behalve dan de sterke drank. ;)

• Frederik D

Fatal Shore? En kunstcriticus? Onlangs overleden?

• johan

De man die niet onder de indruk was van veel moderne kunst en beslist geen fan was van Warhol.

• johan

Sommige dingen zijn in Nederland niet te koop.

De prijzen verschillen verder niet zo veel volgens mij.

• Frederik D

De schilder Lucian Freud was totaal niet onder de indruk van Diana Spencer (Lady Di) en wilde haar dan ook niet schilderen.

• Frederik D

Sylvia Kristel is overleden. Ze schilderde. Maar ze schilderde even goed als ze acteerde. Dus even slecht. Ze was ooit het kortstondige vriendinnetje van een zoon van de dominee van de kerk die ik vroeger verplicht moest bezoeken. Die zoon zat op een kunstschool en had wel enig talent. Zelf heb ik Sylvia Kristel nooit ontmoet. Ze was ook te oud. Maar al had ze weinig talent, ze kon zichzelf wel relativeren. Ze had geen poeha. Laat dat ook gezegd zijn.