BBC schaft teletekst af.

• axel

De BBC heeft teletekst afgeschaft en dat is jammer, als ik wel eens keek zette ik steevast de ondertiteling aan en was het beter te volgen. Wat dat voor de dove Engelsen betekent weet ik nog niet, misschien hebben die wel een of ander systeem. (td)

• johan

Teletext is in de engelstalige wereld nooit populair geweest . De BBC was al langer van plan het af te schaffen.

Overigens heeft de BBC een uitstekende website.

http://www.bbc.co.uk/news/

• axel

Wat heeft een website met ondertiteling te maken, helemaal niks. Het zijn 2 verschillende werelden en systemen als je tenminste normaal via je tv kijkt. Vroeger als ik in het buitenland was keek ik altijd via de CNN naar het nieuws van de Telegraaf die had daarop een pagina, ik dacht 167, afgehuurd in het Nederlands kon je toen het nieuws volgen maar helaas CNN heeft al jaren geleden teletekst afgeschaft. Ach ja toen had je nog geen ipads en e.d.

• johan

Er is wel een service in Engeland wat ondertiteling betreft, maar die is alleen digitaal te ontvangen.

UPC heeft een ondertitelingservice voor enkele buitenlandse kanalen .

• Marjorie

axel Schreef:

——————————————————-

> De BBC heeft teletekst afgeschaft en dat is

> jammer, als ik wel eens keek zette ik steevast de

> ondertiteling aan en was het beter te volgen. Wat

> dat voor de dove Engelsen betekent weet ik nog

> niet, misschien hebben die wel een of ander

> systeem. (td)

Ik heb hier met de digitenne nog steeds (Engelse, BBC) ondertiteling waar ik best van baal. Heeft iemand enig idee hoe ik dit uit kan schakelen?

• axel

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Ik heb hier met de digitenne nog steeds (Engelse,

> BBC) ondertiteling waar ik best van baal. Heeft

> iemand enig idee hoe ik dit uit kan schakelen?

Zou je de KPN even moeten mailen denk ik. ;)

• ¥ Lotje ­­¥

er ging dacht ik meer veranderen zoals : De publieke televisie- en radiozenders ondergaan een naamswijziging. Daarbij wordt Nederland 1 veranderd in ‘NPO 1’ en gaat Radio 2 ‘NPO Radio 2’ heten.Waarom doen ze dat eigenlijk???

• axel

Zo Lotje heb je 5 maanden zitten slapen en ga je nu alles inhalen? :S

Ze doen het als herkenbaarheid van het publieke bestel. ;)

• Bart

Hou es op met alles vetgedrukt te plaatsen.

• axel

Wie ben jij nu weer? :S