Welke BNers zijn niet leuk/aardig?

• gerda58

Soms worden BNers de hemel in geprezen. Waarom? omdat ze op de televisie/radio of rode loper verschijnen? Het zijn net zulke mensen als jij en ik. Er zijn er volgens mij diverse, die irritant zijn, juist vanwege dat aan de weg timmeren en/of arrogantie.

Persoonlijk hou ik er niet van, om mensen te klasseren, maar ik heb een aantal BNers, die van mij nu eens een tijdje niet met hun kop op tv hoeven.

1. Gordon

2. Jan Smit

3. José Hoebee

4. Natasja Froger

5. Eva Jinek

6. Usi

7. Gerard Joling

8. Chantal Janzen

9. Linda de Mol

10. Rutger Castricum

en op die volgorde…

• smurfke

Ik heb helemaal niks met zogenaamde BNners, de meesten uit dit rijtje “ken” ik niet eens.

• Channah

.

• johan

Ik ken niet iedereen in het rijtje, maar Eva Jinek is een uitstekende presentatrice/journaliste die helaas niet de kans krijgt kwaliteitstelevisie te maken. Ze wordt gedumpt in flutprogramma's onder haar niveau. En wat de meeste anderen betreft: er is een uitknop op de tv.

• axel

Rutger van Castricum is voor mij de beste verslaggever die er is, en de brutaalste. Vroeger zat die bij ons op rtv Rijnmond waar die ook al opviel door zijn brutaliteit. Ik kijk nooit zo intensief tv, ik bedoel hij staat vaak aan als een soort achtergrond geluid. 's avonds laat is Pownews voor mij het toetje voor ik ga slapen. B)

• gerda58

Gordon = zanger en oprichter van: Voices (dat slechte zanggroepje wat bij de VVD zong tijdens de verkiezingsuitslag) Deze meneer is tegen de meeste mensen onvriendelijk en maakt ruzie met menigeen. Bovendien houdt hij er een ordinair taalgebruik op na, wat sommigen erg humoristisch vinden.

Jan Smit = behoeft geen uitleg. Ben niet geinteresseerd in zijn privéleven

José Hoebee = zangmaatje van Patty Brard in Luv. Is de laatste tijd erg in beeld, nadat ze weduwe is geworden en bankroet is. Men brengt constant in beeld, dat ze zielig is en geholpen dient te worden.

Natasja Froger = de echtgenote van Rene Froger. Presenteert samen met John Williams: Bonje bij de buren. Doet zich zeer maatschappelijk bewogen voor (ooit een programma gedaan samen met het gezin, hoe het is te leven van de bijstand) Maakte bv reclame voor de Nederlandse Energie Maatschappij en doet nu een reclamefilmpje voor Amstel, waar zij opnieuw krijt: dat ze let op de kleintjes!

Eva Jinek = voormalig NOS medewerkster. Nu wordt ze ingezet in andere flutprogramma's, waar ze haar best doet slim over te komen.

Een verslaggever probeerde haar op informele manier op een receptie aan te spreken, toen liet ze weten, dat er altijd een afspraak gemaakt moest worden, om haar te mogen spreken.

Usi= een japanse karikatuur die door Wendy v Dijk tot leven wordt gebracht. Lelijke en niet humoristische televisie (en zelfs speelfilm). Maar ja, Wendy is niet voor niks samen met Erland van de RTL zender.

Gerard Joling = zanger, ooit de Soundmixshow gewonnen en naar het songfestival geweest. Heeft ongeveer dezelfde humor als Gordon. Is één van de Toppers. Kan absoluut niet presenteren, maar wordt steeds door SBS6 uit de la geetrokken (bv Sterren springen, de enige topper van SBS6 momenteel)

Chantal Janzen= musicalzangeres en de muze van Joop vd Ende. Wordt daarom waarschijnlijk ingezet als presentatrice van quizen. Haar reclamefilmpje van Rivella was niet om aan te zien. Ze boerde erin.

Linda de Mol= ja wie kent haar niet? Ik kan niet omgaan met haar vreselijk gemaakte lach, die zij een heel programma doorlopend laat horen. En…ze moet steeds acteren. waarom toch? Als je het nou niet kan?

Rutger Castricum= Mister Geen stijl himself. Interviewd voor Pownews vooral politici, die hij bv vraagt: nog lekker ge……kt vandaag?

Doet alles om mensen te shockeren. Dat noemen ze de nieuwe stijl van de 21ste eeuw. Zo gaat het worden.

• Channah

.

• Itheka

——————————————————-

>

• axel

Itheka Schreef:

——————————————————-

> ————————————————–

> —–

> >

Had je er spijt van? :S