Wanneer geniet je?

• gerda58

Ik geniet als het buiten sneeuwt en de kachel lekker snort, een spannend boek, op de achtergrond zachte muziek en mijn hond aan mijn voeten.

Ik geniet als ik buiten wandel met de hond, de ramen langs mijn route gezellig licht uitstralen (kan het niet laten, een blik naar binnen te werpen, als de gordijnen open staan)

Ik geniet van een heerlijk warm bad en geurig badschuim.

Ik geniet als ik een stoofpotje pruttelend op het fornuis heb staan en de geur zich door het huis verspreidt.

Ik geniet als ik stevig heb gepoetst en verse bloemen heb staan en de glimmende ramen zie.

Ik geniet s-morgens in mijn warme bed en weet dat ik nog even mag blijven liggen.

Ik geniet van de natuur, de vogels die in de tuin lekker komen snoepen van de vetbolletjes

Ik geniet van musea, theater en galeries.

Ik ben een gelukkig mens. Jullie ook?

• axel

gerda58 Schreef:

——————————————————-

> Ik geniet s-morgens in mijn warme bed en weet dat

> ik nog even mag blijven liggen.

Ik ben blij dat ik 's morgens mijn warme bed heel vroeg uit kan en niet hoef te blijven liggen.

Maar ja dat heeft natuurlijk te maken met het tijdstip van naar bed gaan.

> Ik ben een gelukkig mens. Jullie ook?

Ja wat is gelukkig, ik ben altijd weer blij als ik gezond weer op sta en naar buiten kan om frisse lucht op te snuiven.

;)

• gerda58

Je zult toch wel vaker ‘genietmomenten’ hebben? (en dan heb ik het niet over sex)

• Itheka

Ik geniet van het idee dat er niets meer “moet, en haast alles ”mag".

• axel

Ja natuurlijk maar daar kom ik zo gauw niet op maar wat Itheka zegt vind ik ook een hele goeie:

“Ik geniet er van dat niets meer moet.” (tu)

• appie

ik geniet in het stadion als we winnen.