Sneeuw

• gerda58

We zijn in Nederland niks meer gewend, lijkt het. De NS gooit alle dienstregelingen om, als er een vingerhoed sneeuw valt. De media bericht al de hele dag over ‘zware’ sneeuwval (mn vrijdag)en gladheid op pakjesavond. Vrijdag zou er 10 tot 20cm sneeuw gaan vallen. Dat is toch geen waarschuwing waard?

Ik hou zelf erg van sneeuw, ondanks dat ik er dan uit moet met de hond (en werk en boodschappen) Maar mijn hond maakt me dan zo blij met zijn enthousiasme, hij vindt sneeuw heerlijk.

Ik laat s-avonds de gordijnen open, als het sneeuwt, ik vind het zo gezellig.

Ach en dan doe ik voor mijn oudere buren wat boodschapjes extra.

Altijd weer jammer als de witte laag veranderd in een bruine derrie, maar het hoort erbij.

• axel

Il las het net dat wordt glijden vrijdag, ik moet nog een afspraak voor een etentje afwachten. ;)

• Sietse 45

We wachten het maar rustig af:D

• Channah

.

• Marjorie

Vanmorgen lag er al een laagje sneeuw…

Voor de zekerheid heb ik vandaag boodschappen ingeslagen dus ik hoef er deze week niet meer op uit. De meteorologen verwachten sneeuw en storm en dan raak je (waar ik woon) snel ingesneeuwd. Het zou niet de eerste keer zijn :(

• Channah

.

• axel

4de verdieping zonder lift, waarom ga je niet verhuizen ik woonde tot 1997 ook zo hoog maar ik was blij dat ik kon verhuizen naar een benedenhuis. Je wordt alleen maar ouder en niet jonger, over een aantal jaren wil ik zelfs naar een 55+ serviceflat dat lijkt me ook wel leuk. :)

• Channah

.

• Sietse 45

Dit persoontje slaat morgen ook zijn boodschappen in het meeste in ieder geval,

zaterdag de rest is dan voor zondag komt de jeugd langs.

Komen morgen terug uit Cuba hoeft Heit zondag niet zoveel te zeggen,

hebben zullie genoeg te praten:D

• axel

Channah Schreef:

——————————————————-

> Een 55+-seviceflat lijkt mij meer dan verschrikkelijk. Geef mij maar een woonomgeving

> waar jong en oud door elkaar heen woont.

Een kennisje van mij woont ook in een flat dat was bestemd voor 55+ maar nu mag iedereen er wonen met alle problemen van dien. Nu wordt er soms belletje getrokken en de kinderen lopen te bleren op de gangen zelfs knikkeren doen ze er nu. Ook heeft ze nu last van huilende en blerende babies. Ja hoor gezellig jong en oud door elkaar. Kennelijk waren er niet genoeg 55+ ers meer.