MAX

• gerda58

Ik krijg steeds meer waardering voor de omroep Max. Ik vind de oude televisiefragmenten, die ze uitzenden, heel erg leuk om naar te kijken. Ik verbaas me dan altijd over mezelf, hoe ouder, hoe nostalischer blijkbaar.

Ook vind ik de middagshow om 17.30 uur heel erg gezellig. Er wordt dan een oudere artiest, bekendheid in het zonnetje gezet. Men laat dan de afgelopen carriere van diegene nog eens voorbij komen.

Ja en ik was ook een kijker van Moeder ik wil bij de revue en werd steeds enthousiaster. Ik stelde me er niets van voor, maar bleef geboeid kijken. Die prachtige liedjes van Wim Sonneveld en het tijdsbeeld (jaren 50/60) Zo herkenbaar allemaal.

Omroep Max mag van mij meer van dat soort programma's blijven maken!

• axel

Jammer dat ze wel veel dingen na-apen zoals “Wie van de 3” vroeger van de Avro met Herman Emmink, nu met Ron Brandsteder en waarom hoeven zij niet mee te doen met de fusies? Wel zielig lopen te doen dat de omroepen worden gekort maar niet meedoen met geld te besparen door te fuseren zoals de anderen, ook dubbele presentaties kosten dubbel. :D

• Sietse 45

Met wie zouden ze het beste kunnen fuseren:D

• axel

Met de Tros en de Avro natuurljk, beiden niet kerkelijk/ godsdienstig en/of partijgebonden.. :D

• Sietse 45

Dan is Max zo weggies en doegies;)

• gerda58

Ja Jan Slagter is een pittig meneertje. Ik vind persoonlijk, dat hij gelijk heeft. Volgens mij kan Max met geen enkele omroep fuseren. Deze jongste omroep heeft een dusdanig karakter en doelgroep, dat past nergens bij. Juist het feit, dat Max een bepaalde doelgroep aanspreekt en steeds meer wordt bekeken, zou moeten betekenen dat Max een uitzonderingspositie krijgt.

Overigens vind ik bezuinigen prima, het zal de kwaliteit alleen maar ten goede komen. Maar dat men zich met de inhoud van programma's bemoeit, vind ik in tegenstrijd met de vrijheid van meningsuiting. Daarmee zegt men eigenlijk, dat de burger zich voor amusement maar moet wenden tot de commercielen. En die brengen alleen maar pulp, wat veel reclame-inkomsten opbrengt.

Wat betreft Wie van de drie, ik vind dat ook geen leuk programma, maar er worden maar een paar afleveringen gemaakt. En dan kijk ik maar iets anders. Er zijn senioren, die het heel leuk vinden en terugdenken aan de tijd van Albert Mol.

Bijzonder: de religieuze omroepen (Ikon, RKK) moeten verdwijnen, omdat religie achter de voordeur hoort. Dat kunnen ze natuurlijk ook gaan zeggen over Max, senioren horen achter de geraniums! En wat te bedenken voor Pownews en WNL?, die dragen toch ook een bijzondere mening uit?

En de NCRV en KRO? Niet te vergeten de VPRO? Ow jee en de EO?

• axel

Sietse 45 Schreef:

——————————————————-

> Dan is Max zo weggies en doegies;)

Dat is Lotje-taal. :D Zij hebben ook programma's voor ouderen of gaan die dan natuurlijk beter programmeren. ;)

• Sietse 45

NCRV KRO EO kunnen wel in een en dezelfde pot.:D