Kinderen van nu

• http://www.everyoneweb.be/faunawerk/

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb toen

> ik jong was. Ik denk dat het na de oorlog tot aan

> 1980 het leukst was voor kinderen, er was eenvoud,

> opbouw en ontwikkeling en structuur. Daarna is het

> volgens mij alleen maar minder leuk geworden.

> Alles is harder en sneller geworden en

> schreeuweriger en lawaaieriger.

Helemaal mee eens . vanaf halverwege jaren tachtig is het minder geworden .

en het plaatsen van etiketjes als PDD ADHD zijn dingen die helemaal niet bestaan maar is verzonnen door de nieuwe rassenleer van de waffen pSSychiatrie

Sterker nog deze ontwikkeling wat richting een moderne rassenleer gaat is zelfs gezegd door simon wissentaal zo gezegd toen die nog leefde .

En dan heb je nog de man h. Asperger die een andere autisme variant verzonnen heeft .

een Oostenrijkse psychiater in 1944 , terwijl de Oostenrijkse psychiatrie nauw samenwerkte met de waffen SS en deed aan actieve euthanasie praktijken. Ik kan je zo een naam van iemand op noemen die zo baantje graag had willen hebben die deed met liefde en plezier zo de Kogel in t' Geweer. maar zo baantje zit er voor die FORIstaan niet meer op want zulke onbeschaafde praktijken accepteren wij niet. Op pedofielen in ene nazi uniform zit vrijwel niemand meer te wachten zelfs niet de mensen in FORAstaan

Dus een deel van de

autisten hebben het syndroom dat is genoemd van een mogelijke oorlogsmisdadiger.

Nog even de waffen psychiatrie verzint ene nieuwe eticje misschien wel het syndroom van Groenewegen

Dit kon van h.asperger na de oorlog niet bewezen worden , dus dan kan je ook niet na de oorlog voor oorlogsmisdaden vervolgt worden , oké dat princiepen van de rechtstaat is dan ook volkomen terecht .

—————————————————————————

Alles over het fauna werk als definitieve versie ( na eerdere concepten )

Dus ook over insecten . Alles is nog in aanbouw

http://www.everyoneweb.be/faunawerk/

Met vriendelijke groeten

• gerda58

Ik ben weer weg hier. Iedereen mooie feestdagen gewenst en een goed uiteinde.

groetjes Gerda

• http://www.everyoneweb.be/faunawerk/

u ook. Ik ben hier maar tijdelijk en duik maanden later weer eens op. Tenzij het waar is dat startpagina alleen nog met de betere linken borden verder gaat en alle prikborden preventief sluit want het goede stukje internet werk met al die docher borden met linken word eigenlijk door de prikborden teniet gedaan

de surfnorm naar een fora uitgezonderd die NIET protest forum van mijzelf heeft een max vastgestelde tijd per week ( voorheen alleen op een deel van de vrijdag avond uren )

Ik heb ook betere dingen te doen dan alleen maar dat FORAisme

Ik wens iedereen fijne feestdagen behalve de ex beheerder van de autisme.startpagina.nl en prikbord KG

zinvolle dingen kan ik ook hier op

http://www.everyoneweb.be/faunawerk/ neer zetten daar kan niemand mij lastig vallen .

• Kogel Geweer

ik waarshuw jouw vuile klote hans

nog een post en ik kom bij je aan de deur en maak hans met hond helemaal dood

Ik ben liever een Bruinhemd dan Hans met een bruinhond

—————————————————————–

Hans heeft nu een bruine hond en hoop dat die net zo snel onder de auto komt als moiro

Hans met zijn zijn poep bruine hond is een vuile autistische mongool die ik dood wens met hond en al !!!!!

Hans 2013 met zijn bruine hond ga eens allebei dood man.

Zwaar geestelijk gestoorde autistische mongool !!!!

Hans 2013 met bruine hond en al is een gestoorde autist , die beter met zijn waardeloze lichaam en die van zijn hond naar de overs van het crematorium kan verdwijnen.

Hans met bruine hond is niet normaal , hang ze beide maar aan de wurgpaal.

Ik zal er zeker niet om janken als die geesteszieke Hans 2013 met zijn bruine hond zijn hoofd nog eens

breekt. Het liefste samen met zijn vals afgerichte Hond.

Hans is een vuile niksnut en beroeps autist .

Als moord niet strafbaar was dan had ik hans en zijn hond al lang en breed vermoord.

Vandaag of morgen sta ik nog eens bij HANS thuis met een groot mes

aan de deur.

Er volgens nog topics over jouw vuile kankerkloot.

Geestesziekte personen moet je opruimen dat loste Adolf Hitler perfect op toen die hier de baas was in Nederland . Hans aan het gas en de hond een kogel.

Bovendien kan die autistische malloot zich alleen maar met de fauna en zijn hondje bezig zijn .

Zelfs mensen die hem mogen en om hem geven , stoot die met kwaad gedrag van zich af want die zijn nog lastiger dan die hem meteen afwijzen .

Dat is de stank voor dank die ik van hans heb gekregen voor mijn liefde en bewondering naar hem , en net zo lang kloten tot ik hem niet meer mag , want dat hoor je nu van mij ik vind je een klootzak en heb geen sympathie meer, ik wens je hetzelfde toe als wat er met de mensen in Auschwitz is gebeurt en daar zal ik hem de komende jaren veel voor gaan stalken en als ik geen surf activiteit op de borden gecontacteerd en daar cyberpesten geen effect heeft dan zoek ik hem thuis wel eens op , maar krijgen doe ik hem wel .

Ik ben liever een Bruinhemd dan Hans met een bruinhond

• smurfke

Het zou inderdaad een hele verademing zijn als men zijn kinderen wat meer met rust liet. Ze hoeven helemaal niet zo nodig te worden geëntertaind de hele dag. Alleen, spelen moet je wel leren. Als je de kans, en de ruimte niet krijgt om rustig in je uppie je eigen spel te spelen omdat je zonodig van alles moet, dan krijg je inderdaad oervervelende kinderen, want die behoefte hebben ze wel. Maar gelukkig is het niet overal in huis zo,n hekseketel.