Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb toen
> ik jong was. Ik denk dat het na de oorlog tot aan
> 1980 het leukst was voor kinderen, er was eenvoud,
> opbouw en ontwikkeling en structuur. Daarna is het
> volgens mij alleen maar minder leuk geworden.
> Alles is harder en sneller geworden en
> schreeuweriger en lawaaieriger.
Helemaal mee eens . vanaf halverwege jaren tachtig is het minder geworden .
en het plaatsen van etiketjes als PDD ADHD zijn dingen die helemaal niet bestaan maar is verzonnen door de nieuwe rassenleer van de waffen pSSychiatrie
Sterker nog deze ontwikkeling wat richting een moderne rassenleer gaat is zelfs gezegd door simon wissentaal zo gezegd toen die nog leefde .
En dan heb je nog de man h. Asperger die een andere autisme variant verzonnen heeft .
een Oostenrijkse psychiater in 1944 , terwijl de Oostenrijkse psychiatrie nauw samenwerkte met de waffen SS en deed aan actieve euthanasie praktijken. Ik kan je zo een naam van iemand op noemen die zo baantje graag had willen hebben die deed met liefde en plezier zo de Kogel in t' Geweer. maar zo baantje zit er voor die FORIstaan niet meer op want zulke onbeschaafde praktijken accepteren wij niet. Op pedofielen in ene nazi uniform zit vrijwel niemand meer te wachten zelfs niet de mensen in FORAstaan
Dus een deel van de
autisten hebben het syndroom dat is genoemd van een mogelijke oorlogsmisdadiger.
Nog even de waffen psychiatrie verzint ene nieuwe eticje misschien wel het syndroom van Groenewegen
Dit kon van h.asperger na de oorlog niet bewezen worden , dus dan kan je ook niet na de oorlog voor oorlogsmisdaden vervolgt worden , oké dat princiepen van de rechtstaat is dan ook volkomen terecht .
—————————————————————————
Alles over het fauna werk als definitieve versie ( na eerdere concepten )
Dus ook over insecten . Alles is nog in aanbouw
http://www.everyoneweb.be/faunawerk/
Met vriendelijke groeten