Dierenmishandeling?

• Channah

.

• gerda58

Ik was in de gelukkige omstandigheid, dat er een fabriek werd gesloten waar ze nog rollen met linoleum hadden liggen. Diverse kleuren, maar ik mocht het hemelsblauwe gratis en voor niks weghalen. Er mankeerde niets aan. Voor een paar honderd gulden (toen nog) heeft een mannetje mijn hele huis gedaan. Dat zijn drie verdiepingen, en dan nog de trappen erbij. Dit ligt dus al heel wat jaren en nog net zo mooi, als toen ik het kreeg. Er zijn wat dierenongelukjes gebeurd, o ja. Het heeft me alleen een tapijt gekost, die ik toen voor de gezelligheid had liggen, beige natuurlijk. Die vlekken kreeg ik er nooit meer uit.

• Sfred+

Mag ik vragen hoe oud jij denkt dat het linoleum is.

• gerda58

Net even gemaakt met de mobiel, zijn niet de beste foto's, maar dan krijg je een indruk

• gerda58

Goh nee, niet precies, maar het ligt hier sedert 1999 Overigens is het niet met een asbestonderlaag hoor!

• Channah

.

• Channah

.

• Itheka

Gerda, ik dacht dat ik veel hobby's heb gehad, maar bij jou vergeleken was het niets. Nu doe ik alleen nog maar aan lezen, puzzelen (cryptogrammen en sudoku's), poppenhuisminiaturen maken en

reageren op forumberichten.

• gerda58

En als je dan dacht in je eentje een lekker plekje te hebben:

• Sfred+

Daar was ik inderdaad benieuwd naar.