Een kast vol...video's

• gerda58

Ik ben verslaafd….Ik verzamel films. Een kastvol heb ik nu. Honderden films. Ik heb álle Walt Disney films van vroeg tot nu. Alle Nederlandse films. En natuurlijk films die spannend of lief zijn. Ik heb de hele Harry Potter serie. Alle films van Daniëlle Steel. Ik heb Sinterklaasfilms en Kerstmisfilms. Ik koop er veel, maar download en brand ze ook zelf en maak een leuke cover.

Waar heb jij een kast vol van??

• Itheka

Ik had ook ooit planken vol boeken. Wat zeg ik, kamers vol met planken met boeken.

Maar toen we kleiner gingen wonen moest ik de meeste wegdoen wegens plaatsgebrek. Ik vond het vreselijk, maar het kon niet anders. Nu, bijna acht jaar later heb ik nog wel boeken, maar meestal geef ik ze, als ik ze heb gelezen aan mijn zoon, die nu volgens mij nog meer boeken heeft dan ik ooit had.

Maar sinds ik een E-book heb koop ik haast niets meer. Ik heb van mijn andere zoon een lijst met drie en een half duizend e-booktitels gekregen. Veel had ik er natuurlijk al van gelezen, maar toch kan ik voorlopig wel voort.

Ik lees gemiddeld drie boeken per week, nu ben ik echter bezig met een boek van bijna 1000 pagina's, dat duurt wat langer.

• Sfred+

Vrouwen. X(

• Itheka

Waar heb jij je kast mee vol staan? :)

• Channah

.

• axel

Itheka Schreef:

——————————————————-

> Waar heb jij je kast mee vol staan? :)

Ik denk met duikvideo's. :D

• Sietse 45

axel Schreef:

——————————————————-

> Itheka Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Waar heb jij je kast mee vol staan? :)

>

>

> Ik denk met duikvideo's. :D

Van uit een groot aquarium;)

• smurfke

Veel boekenkasten vol boeken, schilderspullen, verf, klei, allerhande gereedschap, gietmallen en glazuren. Na 30 jaar elke dag met klei bezig te zijn, staat in elk hoekje wel zelfgemaakte schalen, beelden en potten. Ook maak ik als er in de keuken iets stuk gaat, zelf weer nieuw servies bij. De servieskast puilt dus ook uit. :)

Vooral s,winters, als alles vanwege eventuele vorst naar binnen moet, is mijn huis aardig vol. Er moet nodig weer een kast bijkomen om al het rondslingerende keramiek een plek te kunnen geven.

• Sfred+

Dat zeg ik, Vrouwen. :D:D:D

• Itheka

:P