nieuwjaarswens no. zoveel

• Itheka

Zoeven kwam er een meisje langs van één of ander reclamebureau waarvan we elke week een pak papier in de bus krijgen (dat ongelezen naar het oudpapier gaat) , met een kaartje met een nieuwjaarswens. Gisteren was er een ander meisje met zo'n kaartje van een andere reclamebureau. En er zullen er ongetwijfeld nog enkelen komen van de lokale weekbladen.

Ik weet van mijn kinderen, die vroeger een krantenwijkje hadden, dat het elk jaar een welkome aanvulling op hun loon is , dus ik heb in deze tijd altijd een potje bij de voordeur staan met wat geld voor al die bezorgers van reclame, kranten enz.. Alleen de bezorger van de Telegraaf (die 6 dagen in de week 's morgens al om vijf uur in de bus wordt gedaan) , geef ik iets meer, de anderen krijgen één euro.

Wat vinden jullie, is dit te weinig?

Een buurvrouw geeft altijd vijf euro, dat vind ik gewoon teveel.

• Channah

.

• Itheka

Met zo'n sticker krijgen we ook de lokale bladen niet en die wil ik wel hebben.

• axel

Ik blader die pakken altijd door voor de folders van de supers en er zitten ook vaak kortingsbonnen tussen.

Ik plak die stickers alleen als ik op vakantie ga, er bestaan ook stickers van: Geen folders, WEL wijkbladen.

Hier geen nieuwjaarswensen aan de deur van de folders en wijkkranten, wel van de krant.

€ 2,50 is genoeg vind ik. ;)

• Channah

.

• Itheka

Nou dan heb ik de verkeerde stickers gehaald. Had ze ook tijdens onze vakantie opgeplakt, maar de weekbladen waren ook niet bezorgd.

Aan de andere kant is het ook niet zo erg. Het oude papier gaat altijd naar een goed doel.

• Sietse 45

Alleen de streekblad krijg ik een keer in de week die heb ik nog niet gezien,

en de Leeuwarder Courant en deze bezorger heeft 10 euro gekregen.

• gerda58

Ik ontvang niks, maar kreeg wel verleden week een bezorger aan de deur. De sticker op mijn deur is duidelijk genoeg. Ik geef dus ook niets, helaas pindakaas.

• axel

Friezen zijn niet gierig. :)-D

• Sietse 45

Heb ook een sticker op de deur,

ook bel me niet.

Maar zo´n jonge knul die alle dagen ook door regen en wind,

de krant fatsoenlijkt brengt is het zeker waard.;)