Goede Seniorentips.

• axel

http://public1.tripolis.com/preview?5cnhC9jXVAuQYxFphA*hmVdnhi8xlDo7p3IbF1vzTuGXVZl2MFsaSbCrT*B3*D1c

• Itheka

Je moet wel lid zijn van Seniorweb. Ben ik trouwens al jaren.

• axel

Waarom zou je lid moeten zijn, ik krijg altijd gratis hun nieuwsbrief. ;)

• Itheka

Als je lid bent kun je aan allerlei activiteiten deelnemen, mailgroepen etc. Ik doe daar niet ( meer) aan mee.

En als je problemen hebt met je computer kun je gratis (of tegen een kleine vergoeding) hulp krijgen.

Zo zijn er nog een paar voordelen, die ik nu zo gauw niet weet.

• axel

Itheka ik hoor niets meer over je computerproblemen waarover je het had in een andere topic. Met de UPC-monteur aan de telefoon heb ik de nummers van de email-verbinding opnieuw moeten instellen.

De mijne zijn dus opgelost maar met een kabelje zou ik nog bij mijn oude emailadressen en bestand kunnen maar dat schijnt een hoop werk te zijn. :)

• Itheka

Axel, ik moet nu weg, maar vanavoond zal ik je antwoorden.

• axel

Itheka ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je oplossing. ;)

• Itheka

Axel, ikzelf heb niets gedaan, maar mijn man is een tijdje bezig geweest/ Ik weet echt niet wat hij precies heeft gedaan.

Het enige wat ik af en toe doe is defragmenteren. En alles wat overbodig is verwijderen.

Dat laatste is niet alleen nuttig voor computers:)

• axel

(tu) ;)

• Sfred+

Axel, ikzelf heb niets gedaan, maar mijn man is een tijdje bezig geweest/ Ik weet echt niet wat hij precies heeft gedaan.

Dat vertelde Maria ook en kijk waar haar leugen naar toe geleid heeft? :D:D:D