Filmtip voor veel senioren: The Sound of Music vanavond.

• axel

Ik weet dat veel senioren van bovengenoemde film houden, sommigen hebben hem al tig keer gezien.

Vanavond zaterdag 29/12 dus RTL8 om 20 uur, hij duurt slechts 3,5 uur dus opnemen waarschijnlijk als je het niet zo lang kan volhouden, kan je de vele reclame ook nog doorspoelen. ;)

• gerda58

.

• gerda58

.

• Channah

.

• Channah

.

• axel

Ik val altijd in slaap dus daarom ga ik maar nooit meer en we hebben hier hele mooie cinema's waarin je gewoon kan blijven zitten als iemand er even tussenuit gaat. 's Zomers ga ik soms met heerlijke airco daar.

• johan

Kijk eens aan, net als ik wantrouw jij Nederlandse films. :)

Nederlandse films en series; terwijl de hele wereld films en series koopt uit Denemarken en Zweden verkopen wij niks aan het buitenland. Zogenaamd vanwege het kleine taalgebied. Die vlieger gaat natuurlijk niet meer op met de veel kleinere taalgebieden in Scandinavie.

Het is nu eenmaal zo dat drama niet de sterkste kant is van Nederland.

• Channah

.

• Frederik D

Onze series en films moeten altijd popie-jopie zijn en vol zitten met overbekende Nederlanders.

• Frederik D

Maar iemand als Dick Maas kan ik wel waarderen. Ja, die van Flodder onder meer. Die man trekt zijn eigen plan en gaat stug door. Natuurlijk, zijn genre is niet altijd even fijnzinnig. Maar toch bezitten zijn films enige intelligentie. Die familie Flodder zit als familie ijzersterk in elkaar.