Darts

• gerda58

.;)

• johan

Vanavond op RTL7 en 1 januari de finale.

Als het net zo spannend wordt als gisteren Lewis- Van Gerwen dan wordt het weer genieten ! :)

• gerda58

.

• CU

Van Gerwen staat in de finale met oa een negendarter.

• johan

Mooie wedstrijd was dat! en we krijgen er nog eentje :)

• gerda58

.

• johan

Zoals je aan de tijd ziet dat dit berichtje gepost wordt ben ik al uren aan het lezen op Britse dartsforums. Phil Taylor wordt diep gehaat en zelfs de Engelsen hopen dat Michael van Gerwen 1 januari wint. Het zal een emotionele finale worden, aangezien Taylor ook moeite heeft met Van Gerwen als persoon en het publiek niet onverdeeld achter de Engelsman zal staan. Ik ben benieuwd.

En dan is het nu eindelijk bedtijd :)

• gerda58

.

• CU

Tayler was gebruskeerd omdat van Barneveld na de winnende dart als een standbeeld op het podium naar de grond stond te kijken en geen aanstalte maakte tot een felicitatie.

• johan

Onzin; hij pakte zijn pijltjes, moest even op adem komen, terwijl Taylor ongeveer iedereen op het podium een hand gaf en pas als laatste naar Barneveld toe liep; geheel tegen de etikette in. Hij gaf een zuinig handje en liep weg, Barney haalde hem terug om te feliciteren en Taylor riep boos F**k off. Heel Engeland valt nu over Taylor heen en iedereen hoopt dat MVG zal winnen. Ik ben benieuwd hoe het 1 januari zal gaan, maar dat het een bijzondere finale wordt is zeker.