Gepensioneerden gaan er heel veel op achteruit in januari.

• axel

Ja nu is het een belastingmaatregel maar 1 april gaan sommige pensioenfondsen korten w.o. de grootste het ABP.

Van de mijne heb ik gelukkig nog niets gehoord, het is nog stil maar binnenkort zal je de mensen wel horen kankeren. B)

• Sietse 45

Dat kan er dan ook nog wel bij.:S

• appie

dan heb jij nog een netto pensioen van tussen de 1000 en 1200 netto boven je aow ,kun je nog wel een intrappen niewaar !!!!

Appie

• axel

appie Schreef:

——————————————————-

> dan heb jij nog een netto pensioen van tussen de

> 1000 en 1200 netto boven je aow ,kun je nog wel

> een intrappen niewaar !!!!

> Appie

Was maar waar, de zorgtoeslag is ook omlaag gegaan maar ik heb gewoon mijn totale nettoinkomen van december vergeleken met die ik zojuist heb ontvangen van januari dus met de verhoogde AOW.

Ga maar weer verder rekenen. ;)

• appie

zorgtoeslag is geen belasting maatregel.

Appie

• axel

Appie wat het ook is ik heb dus gewoon mijn netto inkomsten van december vergeleken met die van januari 2013.

Hoe je het noemen wilt is mij een zorg. :)

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3382227/2013/01/24/Eerste-loonstrook-dit-jaar-beetje-verraderlijk.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130124&utm_content=

• Channah

.

• appie

Ik snao je wel axel maar inkomen is uit werk uitkering of rente en een tosslag is geen vast inkomen kan ieder moment verdwijnen je betaald er ook geen belasting over .

Appie

• axel

Zorgtoeslag is dan geen inkomsten o.k. maar de belasting rekent het toch tot je inkomsten.

Dus met Appie' methode ben ik er dus “slechts” € 33,10 op achteruit gegaan.

Nogmaals: http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3382227/2013/01/24/Eerste-loonstrook-dit-jaar-beetje-verraderlijk.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130124&utm_content=

• Channah

.