"Wij Rotterdam" locale tv voor 55 plussers.

• axel

Voor de geinteresseerden een voorbeeld hoe locale tv voor 55 plussers kan zijn:

WWW.WIJ ROTTERDAM.NL

• Sfred+

Ben ik nog te jong voor. X(

• axel

Jij en Boris zijn nog veel te jong om hier te komen. ;)

• Sfred+

Nou veel te jong, nog 7 maanden ben ik ook bejaard en afgeschreven. ;)

• Sietse 45

Met een goed pensioen en AOW moet het lukken toch?

• CU

Globaal gaat het me inclusief die 2% btw-verhoging en de eigen bijdrage ziektekosten 1800 euro per jaar kosten.

Ach, zeg je dan, dat moet toch wel lukken. Kijk je verder dan je neus lang is dan merk je op dat met mij zeer velen een enorm bedrag minder uit te geven hebben, en dus onttrekken aan het betalingsverkeer. Ach, de winkeliers zullen dat ook niet merken?

Deze pensioensbezuinigingen kosten zeker 15000 banen van mensen met gezinnen als ik dat zo globaal doorreken. En ondertussen stoppen ze miljarden in de bodemloze Europeese put. Kompleet gestoord beleid.

• Channah

.

• axel

Ja dat kun je van alles zeggen voor 55 plussers. Als ik om 17.00 uur NED.1 en NED.3 opzet zie je enkel kinderprogramma's en overdaad schaadt vandaar misschien. ;)

• Channah

.

• axel

Channah Schreef:

——————————————————-

> Blijkbaar begrijp je mij niet.

> Dus nogmaals: waarom moet er tv speciaal voor

> 55-plussrs zijn? Verander je op je 55e verjaardag

> plotsklaps? Of word je geacht om vanaf die datum

> slechts interesse in leeftijdsgenoten te hebben?

Ergens moet er een grens zijn en dat geldt ook voor bijv. toekenning van huizen aan 55 plussers en belastingregels voor bepaalde leeftijden het zij zo. Ik zelf ben nergens lid van iets wat betreft leeftijden, ik zal altijd een jonge God blijven. X(