Klaaglied

• CU

Je hebt er zelf niet op gereageerd, dus ga nu niet als een wegwijzer op een kruispunt staan te wijzen.

• CU

Vandaag gekeken naar het debat over ouderen, hoe ze af te knijpen. Wilders riep al op naar de vice-premier om genoegdoening voor de voormalige PvdA kiezers.

Ik vind het zo bijzonder dat je niets hoort van al die miljoenen PvdA kiezers. Het is net alsof ze blij zijn dat ze nog armer worden gemaakt door de door hun gekozen club.

• Channah

.

• Channah

.

• Sfred+

Omdat zulke nietsnutten zoals de damschreeuwer types en meer van die kleurige stadsfiguren zeer vaak op kosten van de samenleving leven en dat veelal zij en vooral hun symphatisanten, lees vaak mede handjes ophouders wel even willen vertellen hoe het moet en wel even vertellen dat er meer gedeeld moet worden. Zo wat duidelijker?

Wie werkt heeft nu eenmaal meer dan een ander en wie hard werkt en veel uren maakt heeft vaak nog meer dan een ander en dat moet zo blijven.

• Sfred+

Het is zeker zeer opvallend hoe die PvdA adepten zich nu hullen in stilzwijgen.

• Otis

Daar ben ik het helemaal mee eens!

• axel

Ik ook. (tu)

• CU

Op de site van “Zeur niet” heb je niet gereageerd!

• CU

Ik sluit me er bij aan.