ouderen rijkste groep van het land

• Sietse 45

Scarlett 2de Schreef:

——————————————————-

> Dementie komt vaker voor dan je denkt bij ouder

> worden, en dan moeten er maatregelen getroffen

> worden al wil je dat niet.

Dat is ook zo, waar ik dan vrijwilligers werk doe komt een heel nieuw gebouw.

En dan ook voor een afd dementie en korsakov.

• Channah

.

• axel

De Aldi is een rommelmarkt met een te dure prijs waar je het personeel moet zoeken en bij de Lidl hoef je nooit te zoeken als je iets wil vragen. ;)

• Sfred+

Meer dan vele mensen vermoeden…………….

• Sfred+

wat doen de onze verkeerd?

Niets het komt door het rekenmodel wat zij moeten gebruiken van rente over een 3 maanden gemiddelde, gebruiken zijn een renten over 20 jaar gemiddelde is er geen centje pijn en zijn er zelfs overschotten. Vergeet niet dat de Nederlandse pensioenfondsen meer in kas zit dan prackties alle Europese landen bij elkaar te weten meetpunt 1 januari 2013 RUIM 1048 miljard euro.

Jullie worden besodemieterd waar jullie bij staan in 2012 is de pensieonpot met meer dan 200 miljart gegroeid.

Waarom denk je dat Brussel een handje wil krijgen in het Europese pensioenbeleid(POT). Wordt wakken en blijf gewoon als bejaarden PvdA stemmen, volk bejaarde volk verdient niet anders door hun eigen achterlijk stemgedrag en laat zich maar sturen door de VARA en hun gelul in de DWDD-P&W over strategisch stemmen.

Maar het zal allemaal wel niet waar wezen. nivelleren is toch een feest volgens de PvdA en nu worden hordes PvdA stemmers gepakt, oeps dat mag niet en zijn ze boos. ;)

• axel

De 50+ partij gaat het helemaal maken, inmiddels 8000 leden en de teller staat dacht ik al op 11 zetels.

Nog een jaartje geduld als alles volgens planning verloopt. ;)

• axel

Een voortreffelijke column van Catherine Keyl vanmorgen in de Telegraaf:

http://www.catherine.nl/catherine-column/gepakt

• Scarlett 2de

De eerste scheuren zijn al in zicht.

• Scarlett 2de

Vind ik ook.

En over die hedgefondsen, daar heb ik het niet mee. Ik dacht dat short gaan vorig jaar per wet verboden was. Nee dus, als ik kijk wat er nu gebeurd is bij SNS.

Grote britse hedgefondsen bleken volgens de financiële Telegraaf samen een shortpositie van ruim 8,3% te hebben bij de bankverzekeraar

Men verkoopt aandelen die men nog niet als eigendom in bezit heeft met de bedoeling winst te maken bij een lagere koopprijs later…

Dat wordt nogeens spannend te volgen wat er nu gaat gebeuren met deze onduidelijkheid en welke hoofdbrekers dat de overheid zal geven daar ze alle aandelen in hun bezit hebben. Als ik goed begrijp bezitten de hedgefondsen nu geleende aandelen die ze alsnog moeten kopen van de overheid… tegen welke waarde dan? de bank is nu genationaliseerd.

• Sfred+

Perfect zolang 50+ maar stemmen weghaalt bij de PvdA

Zal toch wat zijn en de volgorde maakt mij even niet uit, een coalitie van SP-50+-PVV. Dat zal een politieke dreun zijn die nog jaren zal na dreunen in het Nederlandse politiek landschap. Al zie ik dat niet snel gebeuren, helaas.