Angst onder aow'ers voor uitkeringsfraude.

• Channah

Scarlett gebruikt het woord voor de hele groep ouderen die zorg nodig hebben. Dat vind ik zeer onterecht. Normaal duurt zo'n discussie in het echte leven hooguit een paar minuten, maar op een forum of prikbord urenlang omdat er nu eenmaal niet direct geantwoord wordt. Druk maak ik mij er niet over, maar ik zeg wel mijn mening.

Overigens hoorde ik laatst weer eens een buschauffeur een oudere dame aanspreken met omaatje. Hoe hij kon zien dat en of ze kleinkinderen had is mij een raadsel. :S

• Scarlett 2de

Omaatje is goed bedoeld hoor.

Ik neem aan dat jij dat ook begrijpt in een samenleving waar zo weinig respect voor elkaar is.

• Scarlett 2de

Heb jij iets tegen modieuze flauwekul? ik niet, ik doe er niet aan mee maar ziet graag mensen modieus gekleed. En zie ook graag excentrieke woningen net zoals rariteiten als woningen zoals in die serie.(tu)

• Channah

Respect is dus inherent aan voortplantng?

Nou, ik zou niet graag omaatje genoemd worden Dat impliceert dat je je voortgeplant hebt, en dat heb ik willens en wetens niet gedaan. Geen respect dus voor al dan niet bewust kinderlozen in jouw optiek.

• Channah

Ja, ik heb iets tegen modieuze flauwekul. Met de nadruk op flauwekul.

• Scarlett 2de

Ik ben ook kinderloos en ben dus geen opa maar vat omatje heel anders op.

Ik bespeur toch dat we ergens dezelfde ideën hebben zonder het met elkaar eens te zijn over de vorm hoe we dat moeten uiten:S

• Otis

Meestal zijn jou reactie's negatief, dus in mijn ogen val jij onder de ‘verzuurde ouwetjes’. :D

• Sfred+

Tis gewoon een oudje en zoal als iemand van 18 een jonkie is.

• Sfred+

Gelijk heb je oudje. ;)

• Sfred+

Inderdaad Axel, tegen mij beginnen zo ook al met ouwe en ik kan er om lachen. Vroeger waren wij niet anders op een paar moraal ridders daargelaten.