Update

• gerda58

,

• Frederik D

Succes, Gerda.

• CU

Zet 'm op, Gerda. En vol begrip voor de zorg om je kat, maar vergeet je zelf niet.

• axel

Succes morgen Gerda, ik gebruik ook wel (on)regelmatig Diclofenac (50 mg 1 keer per dag i.pl.v 3 keer) maar heb dan gelukkig nergens last van.

• Channah

Fijn dat het lopen beter gaat, en wacht maar even af wat ze daar morgen van vinden. Je hebt je best gedaan, meer kon je toch niet? Diclofenac kan inderdaad op de darmen werken, maar er heerst op het ogenblik ook een virus dat dezelfde verschijnselen geeft.

Kijk alsjeblieft uit als je morgen de straat opgaat, want het zou wel eens glad kunnen zijn. Een vriendin waar ik gisteren was is met die vorige gladheidsperiode onderuit gegaan. Gelukkig niets gebroken, maar wel het een en ander gekneusd en spieren geforceerd, en de hele linkerkant van haar gezicht ziet bont en blauw.

Ja, dat rotgevoel als je weet dat je kat niet meer lang te leven heeft ken ik, heb ik zelf meermalen meegemaakt. Maar zo lang hij nog eet is hij nog niet ‘der dagen zat’. Maar hopen dat het hoesten niet erger wordt

• Itheka

Veel sterkte Gerda!

Na regen komt zonneschijn.

De tijd dat je weer lekker in de tuin kunt zitten komt steeds dichterbij.

• Marjorie

gerda58 Schreef:

> Morgen op krukken door de sneeuw ploeteren en

> proberen niet te vallen, is een doemscenario.

>

> Groetjes Gerda

Dat is vragen om ellende! Ik zou de afspraak verzetten, of proberen iemand te vinden met een auto of desnoods een taxi.

Sterkte gewenst en beterschap!

• Gonnie

Toen ik 4 jaar geleden een knieprothese kreeg kwam de fysiotherapeut de eerste weken bij mij aan huis.

Kan jij dat niet vragen of de therapeut bij jou komt.

Want na zo'n korte tijd is het logisch dat je nog niet stevig op je benen kan staan.

Maar houd moed na weken ben jij blij dat je een nieuwe knie hebt. Bij mij in ieder geval wel, ik ben nog steeds blij er mee.

Succes.

• gerda58

.

• axel

Bij ons op het zwemmen is er ook een dame die een nieuwe knie heeft gehad maar ik weet niet hoe lang zij eruit is geweest maar nu komt ze weer zwemmen ja ze loopt nog wel met een stok maar komt alwel met de gewone bus.

Sterkte ermee. ;)