65 plussers gratis mee met de waterbus.

• axel

Ik ben i.v.m. de voorspelde gladheid vandaag expres thuisgebleven. Lekker een paar films bekeken die ik nog in voorraad had.

• Channah

Voordat ik van huis ging leek het erop dat het allemaal wel meeviel. En vriend krijgt maar heel weinig bezoek, en verheugt zich er altijd op dat ik kom. Ik had ook wel graag naar de opening van die tentoonstelling gewild, en een etentje met mijn broer is ook altijd reuze gezellig. Dus ik baalde wel toen ik stond te kleumen op die tramhaltes. Mar nu ik lekker knus thuis zit heeft het wel weer wat. Straks maar weer eens een portie erwtensoep ontdooien. :)

• axel

En dan een dezer weken met de waterbus naar Dordrecht? :S Heel gemakkelijk bereikbaar met tram 7 vanaf ons nieuwe CS dat op zich al een bezienswaardigheid is met een prachtig winkelcentrum. ;)

• Channah

Het lijkt me wel heel erg leuk, alleen heb ik geen zin om tussen die krijsende kinderen te zitten, dus ik ga absoluut niet in schoolvakanties. Maar misschien wel iets voor een wat rustiger periode in het voorjaar. Ik ben ook wel benieuwd hoe het station geworden is Bijna drie jaar geleden had ik er eens voor een interview met iemand afgesproken die ik nog nooit gezien had. Het was er toen nogal chaotisch, maar we hebben elkaar gevonden dankzij de mobiele telefonen. :)

• axel

Leuk filmpje bedankt, er zat helemaal geen reclame in. Ik vond dat filmpje van gisteren met Bill Clinton ook wel leuk heb ik op de politieke prik gezet. Zo'n gewone man op zijn sportschoenen en spijkerbroek maar ja hij is natuurlijk nu ook heel gewoon, nou ja. ;)

• Channah

O, met kopiëren verdwijnt die reclame dus. Dat is mooi! :)

Had je dat filmpje met Bill Clinton ook van AT5?

• axel

Ja het is een goeie zender beter dan onze rtv Rijnmond, het is net of iedereen daar stage loopt zo amateuristisch. B)

• Sfred+

Als er anders naar kijkt dan zie je eigenlijk dat werkende gestraft worden. ;)

• axel

Na 40 jaar werken mogen wij toch ook wel eens iets krijgen Fred? :S