Ik ben i.v.m. de voorspelde gladheid vandaag expres thuisgebleven. Lekker een paar films bekeken die ik nog in voorraad had.
Voordat ik van huis ging leek het erop dat het allemaal wel meeviel. En vriend krijgt maar heel weinig bezoek, en verheugt zich er altijd op dat ik kom. Ik had ook wel graag naar de opening van die tentoonstelling gewild, en een etentje met mijn broer is ook altijd reuze gezellig. Dus ik baalde wel toen ik stond te kleumen op die tramhaltes. Mar nu ik lekker knus thuis zit heeft het wel weer wat. Straks maar weer eens een portie erwtensoep ontdooien.
Het lijkt me wel heel erg leuk, alleen heb ik geen zin om tussen die krijsende kinderen te zitten, dus ik ga absoluut niet in schoolvakanties. Maar misschien wel iets voor een wat rustiger periode in het voorjaar. Ik ben ook wel benieuwd hoe het station geworden is Bijna drie jaar geleden had ik er eens voor een interview met iemand afgesproken die ik nog nooit gezien had. Het was er toen nogal chaotisch, maar we hebben elkaar gevonden dankzij de mobiele telefonen.
Hier speciaal voor jou een leuk gladheidsfilmpje (eerst even de reclame doorstaan): Opsodemieteren met die sneeuw!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?