Volgende week weer sneeuw?

• axel

Ik zag vandaag hier al mensen in de tuin BBQ maar vanaf het weekend komt er waarschijnlijk weer een periode met sneeuw en koud weer:

http://www.parool.nl/parool/nl/8/WEER/article/detail/3404740/2013/03/06/Volgende-week-grote-kans-op-sneeuw.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130306

(td)

• Scarlett 2de

Nee toch, dat is niet waar? was gisteren begonnen met het erf een voorjaarsbeurt te geven (is me nooit gelukt het brandnetelvrij te maken…) Voorlopig eerst wat overgebleven bladeren wegharken en takken snoeien…daarna de lindenbomen snoeien en dode takken uit de bossages halen en versnipperen, dan het onkruid tussen de stenen weghalen, daarna gasmaaien… etc…etc…

Ieder jaar opnieuw een never ending story.

Maar, zo te geloven wordt het voor de vierde keer deze winter 's morgens het looppad van sneeuw ontruimen, water voor de konijnen en voor de kippen ontvriezen…

.

• axel

Ben blij dat ik alleen maar een balkon heb en toch aardig buiten woon. ;)

• Scarlett 2de

Begin altijd met frisse moed, maar de natuur is me altijd veel sneller af dan ik kan. En het is altijd hopen op goed weer. Half april is het dan al een hopeloze zaak, dan kom ik niet verder dan af en toe het gras te maaien of de heg te knippen.

• axel

B)- :D

• Marjorie

Die bui zag ik een paar dagen geleden al hangen (pluim KNMI) maar PP (Piet Paulusma) heeft het over een sneeuwdek en temperaturen tot -12 :(

Daar zit ik niet op te wachten, maar wie wel/

• Channah

.

• Marjorie

Ja :)

Maar, ik heb geen cv en dan is douchen een spartaanse aangelegenheid. Vanmorgen was het dragelijk en nu gaan we (ik) weer terug naar vooroorlogse toestanden. Vul zelf maar in.

• Channah

.

• Frederik D

Noem nooit meer de naam Piet Paulusma.