Els,

• Sfred+

Volg de draadjes en dan zie je dat ze het niet tegen jouw hebben en zal je zien dat zij hierop http://senioren.startpagina.nl/prikbord/16425446/16427069/re-els#msg-16427069 reageren, niet janken voor je geslagen wordt. ;)

• Otis

(tu)

• Gonnie

Jij voelt je aangesproken?

Dat jij je beledigd voelt slaat nergens op, ik had het duidelijk tegen die super Dame Channah. Volg het draadje. !

Ik moet toe geven dat ik wel een indruk krijg dat jij en Channah van het zelfde hout gesneden bent

Beiden oh zo tevreden met jullie zelf .Ha ha.:D

• Sfred+

Ik heb wel het gevoel dat en 1 wat meer drinkt dan de ander. Als de 1 namelijk over een stedentrip en of landertrip praat gaat komt altijd wel een uitleg waar je de kroegen kan vinden. Zal wel doorlopend grote dorst hebben, of geen normaal sociaal leven buiten de kroeg om als je het zo wil opvatten.

• Frederik D

Twee wijntjes na een paar uur wandelen is nog geen alcoholisme. Toch?

• Scarlett 2de

Ik kijk niet naar mijn persoonlijke postvak, als je iets te vertellen hebt dan doe je dat met behulp van de sociale media en plein publiek.

• Sfred+

Waar lees jij alcoholisme?

O ja over alcoholisme heb je verschillende insteken en elke dag twee wijntjes kan inderdaad alcoholisme zijn als het lichamelijk of geestelijk een probleem geeft wanneer je die twee wijntjes niet kan drinken door wat voor reden dan ook. Weet je ook dat een alcoholist in principe helemaal niet zoveel alcohol kan verdragen al denken veel mensen van wel. ;)

• Otis

Ik krijg ook weleens een pm, helaas voor hen open ik ze niet (meer). Erg triest dat sommigen op die manier jou willen laten weten wat ze van je vinden, van mij kunnen ze het open en bloot krijgen als het nodig is.

• Channah

.

• Sfred+

Je heb 100% gelijk, alleen jij heb wat zinnigs te vertellen. (tu)