gewone mensen

• ¥ Lotje ­­¥

AMSTERDAM - Bij de inhuldiging van koning Willem-Alexander op 30 april in de Nieuwe Kerk in Amsterdam worden vijfhonderd ’gewone’ Nederlanders uitgenodigd.

Die moeten een spiegel van de samenleving vormen. Het uitnodigen gebeurt door de Eerste Kamer. De commissarissen van de Koningin in de provincies is gevraagd mensen voor te dragen. Hoe de provincies dat gaan doen, wordt volgende week bekend. Bij de Eerste Kamer hebben zich volgens woordvoerder Gert Riphagen al 500 mensen spontaan aangemeld. Ook bij de provincie Noord-Holland zijn al 130 aanmeldingen binnen.

Stond in Noord -Hollands dagblad.

Wat zijn gewone mensen . ??? euhh beetje gediscrimineerd .. gewone mensen ………. .8-) Gewone mensen komen toch niet van een andere planeet of zo….Diegene die dat zeggen , hoe zien ze zichzelf???

• Sfred+

Ze bedoelen het onderdanig gepeupel zonder eigen mening. ;)

• ¥ Lotje ­­¥

:) ja sta er van te kijken dat ze schrijven ,, gewone mensen,,

Stel dat je een uitnodiging kreeg…… nou ik zou zoalzo niet gaan dan . vind het gewoon discriminatie naar mensen toe

• Sfred+

Zij kunnen moeilijk zeggen KLOOTJES VOLK

• ¥ Lotje ­­¥

hahhah:D jij maakt het helemaal . Zeg dan gewoon ,, burgers,, ;)

• Otis

Ga haar nu eens op een normale manier uitleggen wat “gewone” mensen zijn, je ziet toch hoe het er staat? Het valt me een beetje van je tegen.;)

• ¥ Lotje ­­¥

Niet gaan stoken Els .. Er stond in het bericht gewone mensen.. Ik weet donders goed wat het betekent . Maar vind het wat discriminerend overkomen.Het komt over dat mensen wat minder zijn Die daar niet de hoge piet uithangen . En daar mag best over gediscussieerd worden . Zoals jij nu aangeeft om naar mij dat uitgelegd moet worden . je vernederd zo . Je doe net of ik het niet begrijp . Maar jij zie het wel maar je durf het niet te schrijven laat staan het tegen iemand te zeggen . . Of wil je zeggen dat jij wel een hoge piet bent? Ik voel me gewoon een burger . En niet iemand als ongewoon iemand . die van een andere planeet zou komen .

• ¥ Lotje ­­¥

Hier een paar reactie ook van ,,burgers,,

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/metropool/article20868393.ece/Gewone-mensen-bij-inhuldiging-koning-Willem-Alexander

• Sfred+

Klootjes volk dat zonder enig histories beseft met een oranje valgetje staan te zwaaien en het Wilhelmus staan te verkrachten en bijgod uit historische oogpunt niet beseffen dat het feitelijk ons volkslied niet is.

http://www.youtube.com/watch?v=KsbxXJwWHFM

• Sfred+

Dat zeg ik, het klootjes volk dat zijn belasting betaald en zijn snater houd.