.
Dat werkt ook niet als je iets verplicht stelt, integendeel meestal. Maar op een speelse manier kinderen al jong stimuleren voor iets, in de hoop dat kinderen zelf gaan ontdekken hoe leuk bv een boek lezen kan zijn, is wel belangrijk. Zo werkt dat met alles. Nog belangrijker eigenlijk, vind ik dat kinderen zoveel mogelijk de kans moeten krijgen om op te groeien met , en in de natuur.
Ik ken alleen “Hoe een klein rotgodje god vermoordde” Alleen de titel al.
Verfrissend boek over alle zin en vooral onzin van religies , en dat wat daarmee verweven is en samenhangt. Waar komen toch al die billenknijperige regeltjes vandaan. Het is toch echt de mens die dit zichzelf en anderen oplegt. De schrijver is duidelijk niet gelovig.
Kuijer is atheïst. Hij gelooft niet dat er een god is. Maar hij gelooft wel in het goddelijke.
“Het is waar dat ik God beschouw als een menselijk bedenksel. Menigeen denkt dat ik om die reden op Hem of op godsdienst neerkijk. Dat is een eigenaardige conclusie, want de muziek van Bach is eveneens een menselijk bedenksel dat, zoals iedereen weet, goddelijk is. God bestaat zoals de muziek van Bach bestaat. ”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?