Boekenweek

• smurfke

Daar gaat het helemaal niet om axel. Het is toch leuk om te zien dat mensen worden geinspireerd door werk van kunstenaars ? Op allerlei manieren hebben boeken, films, muziek, en alle mogelijke kunstvormen invloed op ons leven, daar gaat het om. Vaak meer dan we zelf beseffen.

• smurfke

Ik vind sommige appeltaarten trouwens best te pruimen.

Deze staat in het Prinssessenhof (ik hoop dat ik het goed schrijf) in Leeuwarden, zo'n prachtig ding. Zijn schijnbaar haastig geplaatste klieders op meters grote doeken doen me niet zo veel. .

• Sfred+

Niets met niet mooi te vinden, ik vind het niveau van een kleuter en meer niet, net als pindakaas op een vloer smeren.

Wat ik wel mooi vind zijn oude meesters, van Gogh uiteraard, Escher, Monderian, Warhol, Pyke Koch, John Collier, Leo Gestel, Salvador Dalí en nog wel een paar die mij nu niet te binnen schieten.

• Sfred+

Ik vind het lachwekkend, wie het ook gemaakt heeft. Behalve als het mijn kind op de kleuterschool zat of mijn kleinkind was geweest dan stond vol trots op mijn bureau. ;)

• smurfke

Zo origineel ben je zelf anders ook niet. Jij denkt zeker dat we dit soort commentaar voor het eerst horen. :D:D:D

• Sietse 45

smurfke Schreef:

——————————————————-

> Ik vind sommige appeltaarten trouwens best te

> pruimen.

> Deze staat in het Princessehof;) (ik hoop dat ik

> het goed schrijf) in Leeuwarden, zo'n prachtig

> ding. Zijn schijnbaar haastig geplaatste klieders

> op meters grote doeken doen me niet zo veel. .

>

> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fy/thumb/6/6

> 4/Prinsessehof_Karel_Appel-1.jpg/416px-Prinsesseho

> f_Karel_Appel-1.jpg

• Otis

(tu)

• Sfred+

Maakt mij geen hol uit of mijn commentaar origineel is. En goh wat is het toch raar dat je dit commentaar niet voor het eerst hoort, heel erg raar. Pfffffffffffffffffffffffffffffffff. B)-

• smurfke

Jammer dat je niet de moeite neemt om goed te lezen. Dat maakt deze , op zich leuke discussie, met jou verder onmogelijk.

• smurfke

Ik heb het boekenweekgeschenk net binnen. Kees van Kooten leest lekker. Alleen zijn boek over zijn kleinzoon vond ik vreselijk. :)