Boekenweek

• Sfred+

Het blijft kleuterkunst en niets meer van dat en veel meer mensen vinden dat ook. Wie het mooi vind zijn vaak meelopers die aan meelul gedrag lijden.

• Sfred+

Dit werk vind ik we mooi, maar er zijn ook zeer veel stukken die ik ook definieer als kleuterkunst.

http://lisathatcher.files.wordpress.com/2012/03/pk-3.jpg

• Sfred+

Veel mensen lullen mee met bepaalde kunstenaars en hun zogenaamde kunstwerken om een beetje popie jopie uit stralen als je begrijpt wat ik bedoel. En het is voor ieder voor zich uiteraard wat hij van zich zelf denkt uiteraard. ;)

• Sfred+

Je bedoeld zo een subsidie slurper die niet weet wat werken is en zich wettelijk handjes ophouder mag noemen…………..>:D<

• Frederik D

Heb je die site wel bekeken en gelezen?

• smurfke

Ik snap wel wat je bedoelt, ik houd zelf ook niet van opgepompte toestanden En gewichtigdoenerij van de bovenste plank, brrrrrr. Nergens voor nodig. Veel galerien bv, zijn de meest afschuwelijke oorden. Mensonvriendelijk, en met een akoestiek om te huilen. waar het blijkbaar niet de bedoeling is dat je je op je gemak voelt. Alsof kunst iets verhevens is , en maar aan een klein eliteclubje toebehoord. Geen wonder dat er aversie tegen is ontstaan.

Maar,

Cobrakunst is absoluut geen kinderkunst. Trouwens, kinderkunst kan ook heel mooi zijn. :)

• smurfke

Het ligt er wel een beetje erg dik op :D Zo dik, duimendik, dat niet iedereen begrijpt waar je heen wilt denk ik. Haha.

• axel

Doet me denken aan vroeger toen kende ik iemand die liep overal alle kunsttentoonstellingen af en concerten met in zijn hand of in zijn zak altijd de NRC met de naam dus altijd zichtbaar. ;)

• smurfke

Een van de leukste tentoonstellingen die ik gezien heb was : “Lekker decadent” In het Prinsessenhof dus. ;)

• smurfke

Wat was dat dan voor iemand ? ;):)