Channah Schreef:
——————————————————-
> Channah IS eindredacteur en auteur bij een
> Nederlands tijdschrift.
Welk tijdschrift ?
Jou kennende is het de Libelle of de Margriet , een andere optie is er niet .
Zeg het maar.
Nou Els katten hebben over het algemeen genomen een zeer waardige houding over zich, zij zijn wat dat aan gaat ook nog ongenaakbaar, en daarom ben ik ook zo van heel klein kind af zo enorm gek op katten.
Zo ben ik ook zo gek op teckels, ook van af dat ik als klein kind voor het eerst een teckel zag die op mij een enorme indruk maakte die met zijn baas liep te wandelen, en beiden met een enorme arrogantie mij voorbij liepen.
Kortharige teckels hebben ook dat hoogmoedige over zich.
Vandaar dat ik alleen teckels heb gehad.
Vraagje, heb moet daar een ‘' t ’' achter of niet.??
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Nou Els katten hebben over het algemeen genomen
> een zeer waardige houding over zich, zij zijn wat
> dat aan gaat ook nog ongenaakbaar, en daarom ben
> ik ook zo van heel klein kind af zo enorm gek op
> katten.
> Zo ben ik ook zo gek op teckels, ook van af dat ik
> als klein kind voor het eerst een teckel zag die
> op mij een enorme indruk maakte die met zijn baas
> liep te wandelen, en beiden met een enorme
> arrogantie mij voorbij liepen.
> Kortharige teckels hebben ook dat hoogmoedige over
> zich.
> Vandaar dat ik alleen teckels heb gehad.
>
>
> Vraagje, heb moet daar een ‘' t ’' achter of
> niet.??
Nee hoor Gonnie, er hoeft geen t achter.
Ik ben ook stapelgek op katten. Wij hebben hier een ontzettende lieverd rondlopen, die we inmiddels 13 jaar hebben.
Ook hebben we honden gehad, onze eerste was een Dalmatiër die we helaas na 10 jaar in moesten laten slapen. Een half jaar daarna hoorden we via via dat een Dobermann “problemen” gaf in een gezin en toen hebben wij het prachtige dier in huis genomen. We hebben er 12 jaar een ontzettende fijne hond aan gehad. Huisdieren geven zoveel plezier, maar wat een verdriet als je ze weg moet brengen.
Huisdieren zijn voor mensen een geschenk uit de hemel, ze geven je een evenwichtig en gezond leven en zijn je altijd dankbaar. Dat kan je van mensen niet zeggen.
De symbiose of band tussen dier en mens-eigenaar is benoemenswaardig. Het is ook zo leuk om verhalen te delen tussen dierliefhebbers. Wie ze ook mogen zijn, crimineel of niet, BN'er of uitkeringsgerechtigden, allochtoon of autochtoon, patser of beschreiden, rijk of arm, getrouwd samenlevend of vrijgezel, homo of lesbisch, oud of jong, … zo kan ik heel lang doorgaan…ze hebben allemaal eenzelfde ‘communo denominator’.. hun huisdier is hen alles waard.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?