De koudste Pasen in 49 jaar.

• axel

Google maar eens en je zal zijn naam vaak tegenkomen, o.a. op de cruise startpagina. ;)

• Channah

.

• Scarlett 2de

Ben toch nu benieuwd geworden waarom hij Terry Bell gekozen heeft als nickname, heeft dat iets met variétés te maken tijdens zijn cruises?

• axel

Volgende week zou het 14 a 15 graden moeten zijn hoorde ik vanmorgen op de 60+ zender radio 5 Nostalgia. (tu)

• Otis

Dan is mijn man jarig, en we kunnen meestal buiten zitten op die dag dus dat zou heerlijk zijn. In onze beschutte tuin kan het eigelijk al heel snel.

• Otis

Ja wij hebben kinderen en kleinkinderen, ieder jaar is er kermis in ons dorp en daar gaan we met ze naar toe.

Erg ordi vind je ook niet? :D

• Otis

:D:D Inderdaad!:D:D

• Scarlett 2de

Liever naar de kermis dan Ikea.

• Otis

Met mijn kleinkinderen naar de kermis, maar zelf mag ik graag naar Ikea gaan.

• ¥ Lotje ­­¥

Nou,, Ikea kom ik ook wel eens . Maar……wat is er mis met de kermis .? Hier in het zuiden(Breda) is het ook kermis en als je zie wie en hoeveel er daarover lopen sta je versteld er van . Ouders met kinderen , oma,s met kinderen , jeugd ….. Ik ging vroeger met onze kinderen ook wel eens even naar de kermis . , Toen stond er nog zo,n mooie ouderwetse draaimolen . Met die paardjes . Zo,n driekwartiertje Wat is daar erg aan vraag ik me af.