Zorgmedewerkers

• Channah

.

• axel

Channah Schreef:

——————————————————-

> Waren alle zorgmedewerkers maar zo solidair met de

> bewoners van verpleeg- en verzorgingshuizen

Het bleek een beroepswerkloze man te zijn maar ja dat kon jij ook niet weten:

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/145859/nederland-3/pownews/aflevering-van-vrijdag-5-april-2013.html

Kijk vanaf ongeveer 7 min.20.

• Channah

.

• Sfred+

O nu is het pownews en is het niet waar, ja ja………………………..

• Sietse 45

Klopt toen was jij dat figuur.

• axel

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Zo een type grote bek hebben over alles en actie

> voeren en maar handje ophouden, hebben we het een

> tijdje terug ook niet over zo een figuur gehad?

De man zoekt werk zegt de leiding zelf.

Dat Marianne Thieme die verderop in het filmpje de snacks van haar man loopt te promoten als politica is zeker ook niet waar? :S;)

• smurfke

O nu is het pownews, en dus is het allemaal waar wat ze in dat programma beweren. Ik ging er van uit dat het een soort satire was, alleen was het niet mijn soort van humor, dus ik ben al snel weer afgehaakt.

Maar blijkbaar neem jij pownews voor zoete koek. :D

• Sfred+

Ik neem niets voor zoeten koek, net als pownews geen satire is. Alleen ze bregen het anders dan anderen. Dat is alles

• Marjorie

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Zo een type grote bek hebben over alles en actie

> voeren en maar handje ophouden, hebben we het een

> tijdje terug ook niet over zo een figuur gehad?

Mijn reactie op jouw bericht is (in mijn ogen geheel onterecht) weggehaald dus komt het nog een keer.

Ik schreef: L*llig van je om een dode man een trap na te geven.

• Scarlett 2de

Ben op zoektocht gegaan bij PowNews maar heb waarschijnlijk een verkeerde aflevering geklikt, die van 5 april 13. Daar ging het over Frits Bolkenstein over zijn uitspraak dat Mark Rutte beter naar een nieuw employ zou kaan gaan zoeken, en naar de vegetarische ballen van de echtgenoot van MarianneThieme en naar de Jolo kennis van Job Cohen….

Wel leuk…