je kan al niet meer gewoon aan sport meedoen.....

• ¥ Lotje ­­¥

of er gebeurt iets .

De schokgolf raakte mijn hele lijf"

Na de aanslag viel Iffrig op de grond Na de aanslag viel Iffrig op de grond APT

Toegevoegd: dinsdag 16 apr 2013, 09:59

Update: dinsdag 16 apr 2013, 10:15

“Er was een enorme explosie. Het klonk alsof een bom vlak naast me afging.” De 78-jarige marathonloper Bill Iffrig was bijna bij de finishlijn toen de eerste bom in Boston explodeerde.

Iffrig liep maar een paar meter bij de bom vandaan. “De schokgof raakte mijn hele lichaam. Mijn benen begonnen te trillen en ik ben op de grond gevallen.”

Iemand van de organisatie hielp de renner overeind. Hij wandelde daarna versuft over de finish. Hij heeft geluk gehad. Aan de aanslag hield hij alleen een schram op zijn knie over.

Iffrig is een van de 17.000 mensen die finishten bij de marathon van Boston. Zesduizend mensen waren nog bezig toen de aanslag werd gepleegd. Drie mensen kwamen daarbij om het leven. Zeker 130 mensen raakten gewond.

bron NOS

http://nos.nl/artikel/496149-achtergrond-boston-onduidelijk.html

• ¥ Lotje ¥

Tweede verdachte Boston opgepakt

Update: zaterdag 20 apr 2013, 04:57

De tweede verdachte van de aanslag op de marathon in Boston is opgepakt in Watertown. De hele dag is een klopjacht gehouden op de 19-jarige Dzjochar Tsjarnajev. Hij is ernstig gewond en ligt in het ziekenhuis.

De politie omsingelde de verdachte even na middernacht Nederlandse tijd. Bij de confrontatie met de verdachte is geschoten. De politie pakte hem in een boot in een achtertuin in Watertown.

Tsjarnajev vluchtte gisteren na een achtervolging. Zijn broer Tamerlan (26) werd daarbij neergeschoten en overleed. In de zaak zijn nog 3 mensen gehoord. Ze zijn niet gearresteerd.

bron NOS

• axel

Zo Lotje als we jou niet hadden zouden we van het wereldnieuws verstoken blijven. (tu) :D;)

• Otis

We zijn geen kranten meer nodig.:D

• ¥ Lotje ¥

zo is dat. En……. ik zie van andere, ook van jou, geplakte stukken ;)(:P)

• Sietse 45

Heb je nog nieuws Lotje hoe het met de gewonde persoon gaat?