Koningspaar

• Scarlett 2de

Weet je nog die opmerkingen door journalisten vastgelegd van de zoons van Beatrix (rond de twintig of iets jeugdiger waren ze dacht ik) ter gelegenheid aan hun verplichte deelname aan ‘amusementen’ op koninginnedag?

Dat zal vast nog wel ergens op te zoeken zijn in het beeldarchief rond koninginnedag.

• Scarlett 2de

Het schijnt een goed interview te zijn geweest, dat geeft vertrouwen.

• Sfred+

Vind jij een interview met vooraf afgesproken ingeprogrameerde vragen een goed interview? Ik had je anders ingeschat.

Vond het interview in de Volkskrant met Bernard stukken beter,

• ¥ Lotje ¥

ja en dat ze met propjes schoten naar de fotografen :D

En nu……… doen hun eigen kinderen dat misschien wel ;)

Maar goed als ze niet mee willen doen zouden ze het niet doen denk ik zo . Nu dan… Zelfs lintjes doorknippen zei hij is geen probleem:)

En ach kattenkwaad zit in ieder mens ;)

• Sfred+

Maar goed als ze niet mee willen doen zouden ze het niet doen denk ik zo . Nu dan… Zelfs lintjes doorknippen zei hij is geen probleem

Nee he he, hij kan moeilijk zeggen terug naar de republiek.

• ¥ Lotje ¥

:)

• Scarlett 2de

Uiteraard is het interview geregisseerd, ik heb het niet gezien maar wat de media erover vertellen is veel lof. Daar baseer ik mijn mening dan over en ook over het feit dat WA een gezellige gast is.

• Sietse 45

Scarlett 2de Schreef:

——————————————————-

> Uiteraard is het interview geregisseerd, ik heb

> het niet gezien maar wat de media erover vertellen

> is veel lof. Daar baseer ik mijn mening dan over

> en ook over het feit dat WA een gezellige gast is.

Zo is dat kan Sfred nog heel wat van leren.

• axel

Lucky TV, het komische einde van elke DWDD had iets leuks over Haagse Willem:

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3431009/2013/04/24/Lucky-TV-bedacht-in-een-kwartier-Haagse-Willem.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

• axel

Voor wie er niet genoeg van kan krijgen, 93 foto's van de koninklijke familie en hun gasten:

http://www.ad.nl/ad/nl/5594/foto/photoalbum/detail/3433486/434066/0/Amsterdam-is-er-klaar-voor.dhtml