Oranje gekte in Nederland.

• Otis

Een oranje tompoes ga ik zeer zeker halen, en dan de dag maar eens door een rose bril bekijken.;)

• ¥ Lotje ¥

Nou die oranje tompoezen vind ik niet lekker , een apart smaakje . Maar…… ik koop een oranje hoedje :D ja een verandering van het koningschap maak je niet zo dikwijls mee . En ik denk nu dat heel veel mensen oranje aanschaffen . loop je niet met oranje kijken ze je aan denk ik zo . Vroeger hadden veel mensen met Koninginnedag een oranje strikje / speldje op . Herinner ik me nog wel .

• Gonnie

Ik herinner mij dat in de jaren 30, ik geloof met de verloving van toen prinses Juliana en Bernhard, ik als klein kind ook met vele andere kleine kinderen aan de kant stonden met vlaggetjes,om het geliefde paar te verwelkomen. Ik had ook een vlaggetje maar ik viel uit de toon bij al die kinderen, want ik was de enige met enkel een rode vlag ,en al die andere kinderen hadden een rood, wit en blauwe vlag.

Ja, ik had wel een bijzondere moeder.

• smurfke

Er moet nog ergens een oranje boa liggen van toen ik een keer een koninginnedagkraampje had. Ik vind koninginnedag een leuk buitenfeest. Maar al die poespas die er nu om heen wordt geknutselt hoeft van mij niet.

• Channah

.

• Channah

.

• Sfred+

loop je niet met oranje kijken ze je aan denk ik zo

In de (gote) steden? denk het niet………………. In de SGP dorpen daar denk ik wel………….

• Channah

.

• axel

Ik kreeg vandaag zelfs een spciaal oranje folder/boekje van Appie, het mooiste daarin vind ik een gratis lepeltje bij de koffie maar ja daar betaal je dan de hoofdprijs voor. B)

• janny1

ik kom toch terug op mijn woorden dat ik niks oranjes zou kopen,maar mijn zoon wilde graag een oranje shirt voor dinsdag met het stappen,dus heb bij AH een shirt voor hem gekocht