Omroep Max

• Boris

Ik ken die Stemerdink niet en kijk ook nooit op stormfront. Maar dat kleurt wel zijn reactie natuurlijk.

En verder denk ik dat de doelgroep van Max zelf ook wel kan beslissen om op basis van wat nu bekend is geworden nog te kijken of niet.

De redenatie van Max waarin gesproken wordt over het niet langer uitzenden om Tappert te “eren” blijf ik overdreven vinden. Het ging nog maar om een paar afleveringen die nog op de plank lagen.

• Boris

En anders kun je altijd nog naar Tampert kijken. :D

• Boris

De nieuwswaarde van de “ontdekking” van die socioloog ontgaat mij sowieso. Tappert is in 2008 overleden en wat hij precies heeft uitgespookt bij de waffen ss zal dus nooit meer achterhaald kunnen worden. Aan zijn rol in de serie doet dat verder ook niets af.

Maar ach, Max wil natuurlijk iedereen tevreden houden en geen leden verliezen…

• axel

Vanavond kijk ik naar “Opgelicht in het buitenland” op SBS6 om te zien hoe je in Ankara wordt opgelicht. B)

• Sfred+

wat hij precies heeft uitgespookt bij de waffen ss zal dus nooit meer achterhaald kunnen worden.

Dat zal ik niet zo stellig beweren al is het 70 jaar naar dato niet makkelijk wat hij persoonlijk uitgevreten heeft, maar de SS divisie heeft uitvreten van af 43 als het legeronderdeel SS Division Totenkopf kan je zo nakijken en is niet mals. Als je ook nog weet waar deze divisie een afsplitsing van is, wat zeer zeker bekend was in 43 in Duitsland, kan je hem niet wegzetten als een onwetende.

Gelijk weg met die serie en nooit meer uitzenden. Wat wel jammer is voor de ander acteurs uiteraard.

• Sietse 45

Boris Schreef:

——————————————————-

> De nieuwswaarde van de “ontdekking” van die

> socioloog ontgaat mij sowieso. Tappert is in 2008

> overleden en wat hij precies heeft uitgespookt bij

> de waffen ss zal dus nooit meer achterhaald kunnen

> worden. Aan zijn rol in de serie doet dat verder

> ook niets af.

>

> Maar ach, Max wil natuurlijk iedereen tevreden

> houden en geen leden verliezen…

Echt een schijnheilige vertoning van Max,

misselijk mannetje die Jan Slagter.

• Sfred+

ZDF zendt Derrick niet meer uit

van onze redactie

AMSTERDAM -

De Duitse omroep ZDF gaat geen herhalingen meer uitzenden van de televisieserie Derrick.

Dat meldt de NOS.

ZDF zal nu ook wel hypocriet zijn.