Dagboek van Maria Berg.

• axel

Ik kwam een dagboek tegen van Maria Berg die in Thailand ging wonen om dicht bij haar zoon en schoondochter te kunnen zijn ik vond het erg leuk:

http://www.thailandblog.nl/dagboek/maria-berg-deel-6/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=maria-berg-deel-6

• Sfred+

Mijn zoon, die net twee maanden terug de schuld heeft gekregen van een aanrijding met een dronken chauffeur, terwijl het zijn schuld helemaal niet was, zei: bemoei je er nooit mee, als buitenlander heb je het altijd gedaan. Daar ben ik dus nog steeds stil van. Een kant van Thailand, die ik nooit zal begrijpen.

Gelul. na 14 jaar in Thailand en drie aanrijdingen verder nooit als schuldige uiteindelijk aangewezen, maar je moet het kaas van je brood laten eten. ;)

• Sfred+

Mijn Thaise schoondochtern Noi nodigt me uit om een weekeind mee naar Hua Hin te gaan. Leuk. Zoals hier gewoon is, ga je dan niet met z’n tweeën, nee, de hele familie gaat mee.

Mooi he? Zo heerlijk naïef, dat heeft ook wel wat vind ik.

• axel

Heb ik ook meegemaakt bij Sao Hae/Nong Hee (Roi-et) gingen we met het halve dorp boodschappen doen in een gammel busje waar uiteindelijk de boodschappen nog maar net bijkonden. En dan al die mensen in dat dorp die je lopen aan te gapen daar wordt je echt moe van.