Op de Dam je huis uit voor € 500,-

• axel

Mensen die op de Dam wonen is gevraagd om hun huis uit te gaan vandaag, er is een vergoeding aangeboden van € 500,-

Woon ik toch weer in het verkeerde huis op de verkeerde plaats. :)-D

• CU

Was die aanbieding per huis of per persoon?

• axel

Ik dacht € 250,- per persoon.

• Sfred+

En als je nee zegt en dan?

• axel

Sturen ze de ME op je af. :D

• Sfred+

Dat bedoel ik, weg met de rechtstaat lang leven de monarchie :D:D:D

• Sfred+

'Protesteren mag (niet)'

Ik vond het vooral schokkend om te zien hoe die vrouw, door agenten voortgeduwd, door een oranje haag verdween. Geen van de honderden aanwezigen met een plastic kroon om de hersenen protesteerde tegen haar arrestatie. Geen gebaar van solidariteit of compassie.

Een week daarvoor beloofde de aanstaande koning: ‘protesteren mag altijd’. Het bleek achteraf een eerste koningsleugen te zijn, waarvoor de ministeriële verantwoordelijkheid in werking zou moeten treden. Maar anders dan voor onderwerpen als de lengte van komkommers of de dikte van gehaktballen, lijkt hier niemand zich aan een Kamervraag te willen wagen.

Met dan aan. Sylvain Ephimenco

• axel

Ach Fred jij woont in een land waar je niet eens over de opvolging van de koning mag praten laat staan dat die zou moeten oprotten. ;)

• Frederik D

k vond het vooral schokkend om te zien hoe die vrouw, door agenten voortgeduwd, door een oranje haag verdween. Geen van de honderden aanwezigen met een plastic kroon om de hersenen protesteerde tegen haar arrestatie. Geen gebaar van solidariteit of compassie.

—————–

Niemand die zei: laat dat mens.

De monarchie is een samenbindende factor maar niet van burgers maar van het oranjegepeupel.

• Sfred+

Ja en? Dat doet nu niet ter spraken. Ik ben ook een gast in het land en geen bewoner en moet mij neerleggen bij hun gebruiken en weten. Deden dat bepaalde groepen in NL dat ook maar.