020 mag trots zijn

• Scarlett 2de

Het was een koningswaardige dag, in de herhalingen heb ik er voldoende van genoten.

• janny1

hoezo 020?

ik vind dat heel nederland zich netjes heeft gedragen,zoals het hoort

• Frederik D

Het was een pretdag voor het oranjegepeupel. Maar gelukkig verliep alles min of meer in vrede. Wel heeft men twee mensen het zwijgen opgelegd. Monarchie en vrijheid van meningsuiting staan op gespannen voet.

• Sfred+

En morgen weer verder die broekriem aan trekken in 020. Die 5 miljoen moet toch ergens vandaan komen en die komen echt niet uit de zak van W van Buren ;)

• Sfred+

En daar hoor je uiteraard niemand over, maar o we als wij Sander Terphuis het zwijgen opleggen.

• Sfred+

Gadverdamme wat ordinair zeg…………….

• smurfke

De politie had een “foutje” gemaakt.

Natuuuurlijk.

• smurfke

http://www.nu.nl/algemeen/3412017/raad-moet-arrestatie-joanna-van-hoek-onderzoeken.html

• Itheka

Als iemand keihard roept: “Beatrix moet oprotten”, en dat schijnt(?) volgens een reactie op het bericht gebeurd te zijn, is het niet meer dan logisch dat ze wordt opgepakt.

• Gonnie

Daar ben ik het volkomen mee eens.

Beatrix kan bij mij niet stuk, en dat zij door haar geboorte (wel of niet reëel ) koningin is geworden kan zij ook niets aan doen. Ik vind haar een goed mens.!!

En ja, ik ben wel voor monarchie want met een minister president kan ik mij niet voorstellen dat het dan alles beter zal gaan.