Toch lijk het echt,

• axel

Scarlett de 2de had ook al zoiets:

http://politiek.startpagina.nl/prikbord/16541410/zeer-boos-op-google#msg-16541410

• Sietse 45

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> je moest eens weten wat ik allemaal kan.

> maar….ik heb geen klosjes op mijn trapper van de

> fiets :D

Heb jij een fiets dan?

• smurfke

Ik weet dat het kan. Een kennis van mij is 92 jaar en heeft haar hele leven goed voor zichzelf gezorgt. T,is een klein wijfie, en is volslank. Ze zwemt nog elke week, doet wekelijks aan yoga, en op dagen dat ze niet zwemt of naar yoga gaat, loopt ze elke dag een uur lang stevig door. Ik zie haar vaak langslpen, en dan kijkt ze op haar horloge hoe lang ze nog moet. Tussendoor doet ze ook veel lopend om even een boodschappie te doen bv, maar dat telt ze niet mee, dat is een normaal lopie tussendoor. Zit op allerlei clubjes, oa op klaverjassen om haar geheugen te trainen, en doet haar eigen tuin nog helemaal zelf, inclusief spitten, grasmaaien en bomen snoeien. Ze heeft een prachtige tuin vol blommen elk jaar. Ramen lappen noemt ze “met water spelen”. Ze gooit zo haar benen in haar nek, en als je niet uitkijkt gaat ze nog op een eng wiebelig krukje staan om even snel iets hoogs uit een kast te pakken. Uiteraard zijn dat uitzonderingen, maar het komt voor.

• Marjorie

Het lijkt me stug dat ze volslank is,

• Sfred+

Misschien zuipt zij veel. :)o

• smurfke

Je hebt gelijk, ik bedoel gewoon slank. :)

• Sfred+

Hoe kom jij daarbij dat je superslank moet zij als je veel beweegt? Tis net aan welke sport je doet waar je veel bij beweegt.

• ¥ Lotje ¥

hahaha ja en vooral s,nachts zo te lezen altijd :D dan komen ze in je PB om te schelden